Idun<3tosmå<3 Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Er i dag 3+6, IKM i morgen... Men kunne nå flytte inn hit! Har hengt på Bli Gravid en god stund, så håper folka og stemingen her inne er like kjekk som der jeg flyttet i fra! Tror nok jeg lurer på en god del når det endelig synker inn at jeg er Graivd!!! Oh... Rart dette
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Heisann!!! Velkommen hit da...Gratulerer med frøet!!! Jeg "flytta" inn her tilig i denne uka....Å det er veldig rart å tenke på deg selv som gravid,har vell ikke gådd helt opp for meg heller!!!Men gud så glad jeg er for det endelig klaffet..Skal på tilig UL i morgen å er kjempe spent....!!! Håper du blir å kose deg her sammen med oss=)=)
Idun<3tosmå<3 Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2007 Gratulerer til deg og! Hvorfor tidlig UL?
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Grattis begge to!!! Og velkommen Trulte!!! Jeg er 4+6, og det begynner vel å gå opp for meg. Håper du får et fint svangerskap. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå