Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Noen som har en ide? Det burde jo ikke være så vanskelig, men nå sliter jeg virkelig. Han har jo kjempemasse leker fra før og klær er jo ikke noe gøy for en som blir 4 år. Han er nevøen min! Tuuuusen takk for ideer!
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Hva med billedlotto? Det syns barn er gøy. Og siden han er så aktiv kan det være godt for han å øve seg litt på å sitte å konsentrere seg litt.
Matildesnusk + lille ups Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg pleier å gå på panduro for å kjøpe gaver til småttiser i den alderen. Tegne- og malesaker, og andre kreative hobbyting hjelper også på konsentrasjon. Kjøpte fingermaling og en svær rull med papir til en gutt som ble fem år en gang, og han storkoste seg! Vet ikke om foreldrene ble så glade da, men ;-)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Aktivitet er gøy ) Gutten min er 5 og elsker alt som har med futt og fart å gjøre. Jeg vil derfor anbefale for eksempel fotball og fotballdrakt, skøyter eller innebandy/hockeykølle og mål eller liknende. Eller noen roligere ting som perler, tegnesaker, spill osv.
petit bisou Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 SPARKESYKKEL! Om han ikke allerede har det..kommer jo an på hvor han bor, men han rekker nok noen runder før snøen kommer? Min 4-åringer freser rundt på sin og har fått knallgod balanse! Hvis ikke så finner man alltid noe bra på SPRELL, om du bor i nærheten av en?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå