Gå til innhold

er det mulig å bli såååå sliten?????

vår2007

Anbefalte innlegg

herlighet,nå blir jeg snart sprø!!har det jo egentlig helt fantastisk med to nydelige gutter og en mann jeg elsker osv osv..men sover jeg sover jo ikke,eller rettere sagt lille tassen sover ikke om natten.Han er en stor gutt,vi ammer masse og har begynt med 4 faste måltider om dagen,etter helsesøsters råd(fordi han våkner så mye,og er så stor)men lille luringen er jammen våken annenhver time fra klokken 01,uansett!!Pluss min treåring som kommer oppi sengen vår midt på natten..

Er så trøtt om dagen at jeg vet nesten ikke opp og ned på noe lengre..Treåringen er i trassalder på det verste og krever mye med hensyn til det..Jeg var på ikea (på en LØRDAG)uten barn og fant det mere avstressende enn noe jeg har gjort på lenge!!da måtte jeg le av meg selv der jeg sto i endeløs kø,og bare koooste meg!!

Neida,vet jo at det blit bedre tider,men herregud så sliten jeg er!!!!!!!!!!

Godt å få tømt seg litt her ja!!

Flere som kjenner seg igjen??

Ha en fin søndag,jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen ja, hehe=) Lillemann er våken mange ganger på natta og ammer, han er en meget bestemt herremann;) Storesøster blir 2 år i desember, så her er det travelt ja!

Kan jeg spørre hvor stor gutten din er? Jeg begynte med fast føde for ca 3 uker siden, og begynte med 2 måltider for dagen i går. Han er født 3.4 og er 8,5 kg, 70 cm høy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere jenter!

Samme greia her. Flere måltider med grøt/fruktpuree og ammings på dagtid, men alikevel er det opp annenhver time ca på natten! PHU!

Hehe- Ikea en lørdag! Det er deilig å gjøre noe annet.

Brukte selv over 1 time i matbutikken i Sverige idag på vei hjem fra hytta.

Junior var da igjen med besteforeldrene på hytta så jeg kunne tusle alene rundt og handle:)Herlig følelse!

Lang mann på 70cm og 8,6kg Født 12mai:)

ZzzZZZzzZzzz:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar!!til tommmage:han er 9,4kg og 67cm,født 16.04!!!men nå har han akkurat begynt å krabbe (i helgen)og har sovet litt(bittelitt!!)bedre de siste dagene så kansje det har plaget han litt,fordi han har styrt fælt og vært irritert pga av krabbingen!!

Går seg jo til etterhvert:)

klem,klem

Og deg da,Mons!!med lillegutten din,høres ikke ut som du kjeder deg om dagen du heller,hihi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...