Gå til innhold

Spørsmål til dere som har mistet MA


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde dere graviditetssymptomer helt til dere fant ut at det ikke var liv lenger? Eller er det nokså trygt om man har symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke alle mister symptomene..jeg hadde vondt i brystene noen dager etter utskrabningen min etter ma..og jeg har hatt 3..men mange mister symptomene sine og merker at noe er galt,..det er ikke altid kroppen greier å signalisere at noe er galt og fortsetter som før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde brunligutflod i ca 1 mnd, og hadde da symptomer på å være gravid,men ikke som andre ganger jeg har vært. Hadde av den grunn mistanke om at alt ikke var som det skulle. Siste uken før ting skjedde mistet jeg de få symptomene jeg hadde, og 1 uke etter så vi på ul et dødt foster( hadde da vært dødt i ca 2 uker)

 

De sier jo det er trygt så lenge du har symptomer. Og kvalme er hvis et bra tegn. Det var jeg ikke da jeg mistet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fremdeles alle symptomer og mistenkte ingenting da det ble oppdaget på UL. Det var et stort sjokk. Jeg var nesten ferdig med uke 12, og fosteret sluttet å leve pga. blodpropp i morkaka i uke 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde litt brunlig og rosa utflod ca en uke før min ma ble oppdaget på ul. den ble oppdaget da jeg var 10+5, men fosteret hadde dødd i uke 7 eller 8 ca. jeg hadde symptomer frem til noen dager før jeg oppdaget det. jeg spestile selv privat ul da jeg hadde en dårlig følelse på at noe ikke stemte.

men allikevel gikk jeg opp to bh str og fikk litt mage etter uke 7, altså etter fosteret hadde dødd. livmoren min hadde fortsatt å vokse.jeg var også endel kvalm.

 

så på meg var det magefølelsen min som sa at noe var galt da jeg ikke hadde noen andre grunner til bekymring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg hadde en MA i uke 13, hadde hatt noen små lyse rosa blødninger fra uke 12.Vi var på ultralyd og fikk sjokk når fosteret var dødt. Fosteret var ikke mer enn ca 7 uker gammelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde de fleste symptomene, og var skikkelig kvalm. det hadde jeg vært siden uke 6. ble veldig overraska da vi på ul i uke 14 fikk vite at det hadde dødd i uke 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...