Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Har så lyst til å legge til at jeg fra i dag er høygravid! Jippi!!
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Hihi, det er jeg også i dag:-)) Du går inn på din side, så klikker du på profil... der ligger nicket ditt, og du kan fikse på det der. :-)
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Nei, nei.. ikke "profil" men "brukerinformasjon":-)
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2007 Hei MaliMali! Ja, jeg husket at vi hadde termin på samme dag. Så fort tida har gått egentlig. Spennende! Vet ikke helt om jeg fikk til å endre på nicket, for det kom opp noe error-greier, men da vet jeg i hvert fall til en annen gang at jeg skal gå inn på brukerinformasjon. Tusen takk for hjelpa :-) Kan ikke la det gå hus forbi at man er blitt høygravid, kan skjønne :-D
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2007 Jo, det gikk visst, hihi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå