Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Hadde det i går se.. bare så lite som tre drååper og har ikke hatt det siden.. Er vell ikke grunn til å engste seg da? Er i uke 10 og har ikke kjent antydninger til smerter eller nå.. Jeg satser på det iallefall.. Tenkte å ringe legen i morgen for å være heeelt sikker.. Er dette kanskje en bagatell og at jeg ikke trenger å bekymre meg siden det var så lite? Noen andre som har opplevd det samme eller? Tenker jo at dersom det er sa så renner det ustoppelig liksom....
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Var det friskt blod da? Jeg hadde en blødning-og dro til legevakta,ble sendt til UL og fikk konstantert MA... Men jeg blødde en skikkelig pøl,ned i do thats it...men ingen smerter i fob med det!! Lykke til!!! Håper du får noe konstruktivt å forholde deg til av legen!! MA er det jævligste jeg har opplevet!!!
tigergutt<3 Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Det er jo veldig vanlig å blø litt, og så lite høres jo ufarlig ut. Men det var slik det begynte for meg. Et par dråper på papiret og så gikk det gale 4 dager etterpå. Men jeg fikk smerter også. Ta kontakt med legen så er du på den sikre siden.
AlmaN Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Det er ganske vanlig med harmløse blødninger i svangerskapet. Du må nesten se det an, eller kontakte lege / sykehus for å komme på ultralyd, hvis det skjer noe mer eller du bekymrer deg mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå