aussimagen Skrevet 20. oktober 2007 #26 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har også fått plass på ABC på Ullevål. Kjempebra oppfølging med alle svangerskaps kontroller på fødeklinikken og akupunktur og badekar undr fødselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lesøk Skrevet 21. oktober 2007 #27 Del Skrevet 21. oktober 2007 oj,så fint å høre at den er grei plass,skal tro på dette istede.vi venter ei jente,og du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #28 Del Skrevet 21. oktober 2007 Elverum! Fordi jeg bor i Hamar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinguspire Skrevet 21. oktober 2007 #29 Del Skrevet 21. oktober 2007 Har termin 15. mars og skal føde på Haugesund sykehus... bur 10 min unna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #30 Del Skrevet 1. november 2007 Voss, termin 20.mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yvve73 Skrevet 2. november 2007 #31 Del Skrevet 2. november 2007 Skal føde på Kongsvinger sykehus. Var der forrige gang også. Eneste som er dumt er som ei i et tidligere innlegg påpekte- ingen intensiv. Trengte den ved forrige fødsel( som også var på Kongsvinger), og det ble anbulanse i full full fart til Ahus. Men det gikk bra. Jeg var også innlagt et par dager på Ahus samtidig som jenta vår lå på nyfødtavdelingen, og fikk kjenne begge sykehusene på kroppen. Velger igjen Kongsvinger på grunn av en helt annen atmosfære, og regner med at oddsen for at nestemann også rammes av hjernehinnebetennelse er forsvinnende liten. Men, for å ha sagt det, de som jobber på nyfødtavdelingen på Ahus er rett og slett enestående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeslePhreaken Skrevet 10. november 2007 #32 Del Skrevet 10. november 2007 jeg har ikke søkt enda. Har termin 21 mars.. Jeg håper på ABC på ullevål, men har hørt at de er litt skeptiske til å ta inn førstegangsfødende.. Får vel bare håpe på det beste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå