Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #1 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvor skal dere føde og hvorfor søkte dere fødeplass på akkurat DET sykehuset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #2 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har termin den 7 mars 2008 og skal føde på Drammen sykehus, grunnen til det er at jeg bor i Drammen, også har jeg hatt en fødsel der tidligere. Veldig fornøyd med mottakelsen å støtten på dette sykehuset, kunne ikke tenke meg å vært andre steder. Lykke til alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #3 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har termin 12 mars og har fått plass på elverum sykehus.grunnen til det er at jeg bor 30 min unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C&M&H Skrevet 14. oktober 2007 #4 Del Skrevet 14. oktober 2007 På A-hus, kun fordi det er det nærmeste sykehuset. Har vurdert å reise hjem til Molde for å føde der men tror ikke jeg gjør det, for da får kanske ikke pappan vært med på fødselen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #5 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg bor på Kongsberg, men tenker ikke å føde der! Har selv jobbet på nyfødt intensiv i noen år, og setter det som et krav at de har nyf.int. til fødestedet. (sikkert blitt litt preget av å jobbe med det:) Så jeg tenker å føde enten i drammen eller i skien! Har ikke søkt om plass der enda! Har termin 8 mars forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lesøk Skrevet 14. oktober 2007 #6 Del Skrevet 14. oktober 2007 hei,jeg har termin 6 mars og skal søke fødeplass på st.olav.grunnen er at vi flytter til trondheim til jul.håper virkelig å få plass og at alt går bra,siden jeg leste noen tilbakemeldinger fra det sykehuset på debatten og ikke helt begeistret over info . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 14. oktober 2007 #7 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har termin 8 mars. Søkte først på Ullevål, siden jeg fødte der sist og kunne tenke meg å være alene på Hotellet og ikke barselen...(er ikke fornøyd med den). Men fikk avslag siden jeg ikke bor i Oslo lengere...Kunne ha søkt en gang til men driter i det... Så da har jeg fått føde plass på A-hus...har hørt både og om A-hus, og håper jeg får oppleve det positive med det... Er litt spent på hvordan fødselen blir siden jeg hadde håpet å få lystgass under fødselen denne gangen, men det blir dårlig av det denne gangen..Kanskje greit siden jeg ble "full" sist...hehe... Det som nå er spennende er fødselen der...Etter det så får jeg se om jeg blir på sykehuset eller om jeg drar hjem...Var frisk og rask sist. (ikke sikkert jeg er det denne gangen...Menmen..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmer om nummer 3 <3 Skrevet 14. oktober 2007 #8 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ullevål Fordi det er nærmest, og har hørt mye positivt om hotellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bubbles Skrevet 14. oktober 2007 #9 Del Skrevet 14. oktober 2007 Arendal Sykehus, ikke fått plass der men da typen min skal jobbe der på sykehuset etter jul og vi flytter dit, skal jeg føde der. Håper det er bra der. Har termin 17. mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #10 Del Skrevet 15. oktober 2007 Vi skal til Volda for 3.gang.. Kjempekoselig sykehus, og en blir virkelig tatt godt vare på på barsel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inakvad Skrevet 15. oktober 2007 #11 Del Skrevet 15. oktober 2007 ABC på Ullevål. Da er jeg garantert å få akupunktur og får komme dit for å få det selv om fødselen bare så vidt er i gang. Var så vannvittig kvalm sist og kastet opp i timevis. Det gikk over med lystgass, men da var jeg allerede utslitt (måtte være en god stund på et venterom først, og hadde ikke stor nok åpning for å få epidural), og jordmoren som satte nåler var for opptatt. Å føde uten smertelindring gikk helt fint (fikk ikke lystgass på slutten, for jeg måtte ha oksygen og det er samme instrument, iallfall på Ullevål), så for meg var timene før det absolutt verste. Har dessuten hatt god hjelp av akupunktur mot kvalmen tidlig i svangerskapert. Hadde sikkert fått det tilrettelagt på vanlig avdeling på grunn av den opplevelsen jeg har hatt, men for meg er ABC et fint alternativ, og der er det helt sikkert badekar på rommet og hvis jeg ikke blir sengeliggende håper jeg på å komme meg oppi der =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idarlen Skrevet 15. oktober 2007 #12 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg skal føde i fredrikstad, vi bor her og tror de er de eneste med fødeavdeling i Østfold.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mor.monsen Skrevet 15. oktober 2007 #13 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg skal føde på Kongsvinger. Har hørt mye bra om sykhuset og det er nærmest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pointy -gutt 6.mars08 Skrevet 15. oktober 2007 #14 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg skal og føde på Kongsvinger. Vi bor her og har hørt mye positivt om sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #15 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg skal føde for 4. gang på Sykehuset Levanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene75 Skrevet 15. oktober 2007 #16 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg skal føde i Ålesund, nærmeste sykehus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cat85 Skrevet 16. oktober 2007 #17 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg skal føde i fredrikstad, bor ikke der. Men det blir det korteste og minst trafikk. Kunne valgt A-hus også, men da er det mer trafikk fra denne kanten. Og jeg liker ikke sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Loppa- Skrevet 16. oktober 2007 #18 Del Skrevet 16. oktober 2007 ABC på Ullevål. Hørt mye positivt om dem og ønsker å føde i badekar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wilma<3 Skrevet 16. oktober 2007 #19 Del Skrevet 16. oktober 2007 Skal føde på Kongsvinger, men syns d er dumt de ikke har intensiv der.. Fødte på AHUS forrige gang, men d er omtrent like langt fra der jeg bor til begge sykehusene, og har hørt bare bra om Kongsvinger og litt forskjellig fra Ahus så da ble d Kongsvinger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alk84 Skrevet 19. oktober 2007 #20 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg ska også føde på St.Olavs. Har termin 14mars jeg da... Det er en kjempefin plass å føde på... =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linwa Skrevet 19. oktober 2007 #21 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg skal føde på Fredrikstad sykehuset. Det er det næreste sykehuset, og jeg har hørt mye positivt om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mamma-i-Mars* Skrevet 19. oktober 2007 #22 Del Skrevet 19. oktober 2007 Skal føde i _Volda...åse sykehus vil jeg ikke føde har bare hørt negativt om de der...(de som har født en gang i volda å en gang på åse) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma`n til nurk Skrevet 20. oktober 2007 #23 Del Skrevet 20. oktober 2007 Skal føde på SiV, fordi jeg bor på nøtterøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UpsyDaisy Skrevet 20. oktober 2007 #24 Del Skrevet 20. oktober 2007 Sørlandet sykehus Arendal. Fordi det er nærmest. Har hørt en del negativt om avdelingen der, men det får briste og bære:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny på vei? Skrevet 20. oktober 2007 #25 Del Skrevet 20. oktober 2007 har termin 29. mars og har søkt og fått plass på ullevål, søkte dit, fordi de har hotellet, også hadde jeg hørt så mye rart om a-hus+ at jeg ikke liker meg der generelt.. og det er ikke så veldig langt å kjøre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå