Gå til innhold

Hvordan fungerer dere på jobb?

Anbefalte innlegg

Er selv sykmeldt 40 % og har vært det i ca 6 uker. Jobber litt mindre hver dag, men kjenner selv nå at selv dette blir for mye.

Hvordan jobber dere andre? og dere som er delvis sykmeldt, fungerer det bedre å jobbe full dag med fridager i mellom?

Og hvor tidlig er det vanlig at man blir 100% sykmeldt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10637017-hvordan-fungerer-dere-p%C3%A5-jobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei på deg..

har hatt bekkenløsning med alle mine 3 tidligere svangerskap.

dette er mitt 4.. alt er vondt, og jeg har akkurat fått meg sykemelding. fikk kjeft av både fysioterapeut og lege. skulle ha gjort dette for lenge siden. bare tull å gå på jobb om en kjenner at en har smerter i bekken.

jeg klarer nesten ikke få gjort noe her hjemme heller. nei mitt råd til deg er. sykemeld deg fullt og prøv å ta vare på deg selv. dette blir ikke bedre utover svangerskapet, heller tvert i mot..

• 4 uker senere...

hmm..jeg er i uke 12..og har fått bekkenløsning, vondt når jeg går, sitter for lenge og løfter.men legen min vil ikke sykemelde meg!! jeg jobber i barnehagen og må jo gå og løfte litt der ja=) hva skal jeg si for at legen skal sykemelde meg da??

Annonse

Hei, det var jeg som var anonyme hi.

Har vært 100% sykmeldt i 3 uker nå.. kjente virkelig at jeg trengte det. Er ikke stort jeg kan gjøre hjemme heller før jeg blir sengeliggende.

Til deg linda emilie: har du ikke muligheten til å prøve en annen lege? Selv gikk jeg ikke til fastlegen min fordi jeg vet han er sur og når jeg var hos han i uke 15 mente han at det var altfor tidlig å ha bekkenløsning og ga meg sykmelding på 40% selv om det var tydelig at han ikke ville gi meg det. Har både vært hos fysioterapeut og kiropraktor og begge mener jeg har bekkenløsning. Så når jeg trengte 100% sykmelding gikk jeg på legevakten i steden. Det var virkelig STOR forskjell på de to legene.

(skal til fastlegen min på fredag og fornye den så det blir spennende å se hva han sier). Ikke gi deg... Lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...