Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Andre som opplever å få røde flekker med tørr hud? Noen som vet hva dette kommer av?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Høres ut som psoriasis av et slag....Det er jo forskjellige typer,så det er litt vanskelig og si. Har du noe allergier?? Er det slik at det starter med en hovedflekk så kommer det flere?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 hm, har bare en flekk. har kontaktallergi, men dette er en annen type utslett, har aldri hatt det før - lurte derfor på om det var graviditetsrelatert
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Har ikke hørt at gravide får utslett,men det kan godt være for alt jeg hvet;) Det er jo så mye rart en kan få... Men av en gammel regel kan du ta et klart glass og trykke lett over utslettet. Vis det forsvinner igjennom glasset er det overfladisk utslett vis ikke sitter det lengere ner i huden. Det skadet sikkert ikke og ta en tlf til legen din i morra,så kan de sikert hjelpe deg:)
kariuss Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 det er veldig vanlig at mange får slike utslett når de er gravide. Kjenner flere som har blitt sånn flekkete i ansiktet når de har blitt gravide. Dette er ikke noe farlig...
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har flekker med tørr hud. Snakket med jormor om dette, og fikk beskjed om å kjøpe apo base (den røde) på apoteket og smøre meg med hver dag. Kjøpte også a-krem som jeg bruker noen ganger. Hvorfor jeg har fått dette vet jeg ikke. Jordmor sa heller ikke noe om det. Jeg hadde en flekk nedenfor halsen som begynte å klø, og gikk fra å være tørr hud til utslett pga at jeg klødde meg om natta. Jeg skal ta noen prøver denne uka, for sjekke det. Men det er pga at jeg klør der jeg skal ta en prøve da, og ikke det at jeg har flekker som er tørre. Det er viktig å smøre seg på disse flekkene, og ellers på ele kroppen etter man har dusja. Dette ble litt langt men )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå