isa3 Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Hei alle sammen. jeg tror at det fins faktisk litt håp om kvalmen ...jippie det var første morgen jeg våkne med matlyst og uten kvalme.MEN jeg er kun i uke 9. og har vært kvalm siden uke 4. noen andre som har vært kvalm kun så lite??? Og bli det gutt nå??? i første omgang min var jeg kvalm i 7 måneder og det har blitt jente.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Hei:) Vanskelig og si,det er ikke alltid kjerring rådene stemmer.. Jeg har ikke vært noe dårlig igjennom svangerkapet og har heller ikke hatt noe av disse vanlige plagene som for eks:ømme bryster osv og jeg hvet det er en liten gull gutt inni der.)
Sara Maria Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg var kjempedårlig i tre uker, fra 6+0 til 9+0, etter det har jeg vært varierende, men jevnt over mye bedre og alltid matlyst. Hørte hjertet slå etter 9+4, og skal over på 2.trimester i morgen, så jeg satser på at alt er bra :-) Tror vi bare skal være veldig glade som slipper såpass billig unna... Har veldig følelsen av at det er en gutt, men det er vel ca 50 % sjanse for at jeg tar feil...;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå