Gå til innhold

Dere som venter førstemann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere handlet noe til knøttet enda?

Hvor langt på vei er dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det har føltes naturlig å kjøpe noe enda. Er 11+6 i dag, så i morgen spretter jeg over i 2. tri :-)

Skrevet

Hei!

Nei, har ikke handlet noe til knøttet ennå. Eller kjøpte en smokk til samboeren min hvor det står "Pappa is the best". Ikke TIL samboeren da, hehe, men det var for å fortelle at jeg er gravid:)

Jeg er 11+5. Hva med deg anonym?

:)

Skrevet

Har ikke kjøpt noe ennå, men jeg og kjæresten skal kjøpe babypledd til uken :-) Bare sånn for kosens skyld! Blir litt mer virkelig da :-)

Jeg er 5+4 idag.

Skrevet

Er 7+6 glemte helt å skrive det.hehe.

Har ikke kjøpt noe enda,syns det er for tidlig.

Men jeg skulle få noe babytøy fra en kusine,¨så da blir det jo litt likevel.

Hadde det ikke vært for det så hadde jeg nok ventet en stund.

HI

Skrevet

Har ikke kjøpt noe nei, men jeg har begynt å strikke et babyteppe. Er akkurat 9 uker i dag.

Skrevet

Hei.

Jeg er 7+1 i dag, og har heller ikke kjøpt noe enda. Har lyst til å kjøpe inn alt! men tror vi skal vente til nyåret, satse på litt salg rundt forbi ;-)

Skrevet

Har kjøpt to bodyer, den ene for å fortelle samboeren min at jeg er gravid (ble ikke brukt til dette formålet da men...). Er 5+5 i dag. Tenkte jeg skal vente litt ennå...

Skrevet

Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid og er bare 3 + 5 men jeg råder alle til å vente til den største faren for div er over. jeg fikk endel babysaker sist jeg var gravid og det gjorde det bare vere når lykken endte i en SA.

Ikke for å ødelegge stemninga, men for å være på den aller aller aller sikreste siden, ikke at det er lett å holde seg fornuftig i disse tider:)

Masse masse lykke til til dere jenter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...