Gå til innhold

Hvordan står det til jenter!?

Anbefalte innlegg

I dag er det Søndag, og nå blir det første uke av permisjon og jeg gleder meg sånn til å bare slappe av og ta alt i mitt eget tempo!

Drar sammen med mamma til "hytta" i vestfold i dag og blir der noen dager. Ingen middagslaging, husvask, rydding eller klesvask. Kun oppvartning og shopping. Skal dra sammen å kjøpe inn de siste tingene. Hun bor i USA og da er det så koselig de få gangene vi ses, og nå blir hun hjemme til Sofie kommer! :o)

Kos dere på Fridays i dag dere som skal, jeg er ikke så langt unna, skal på peppes på aker brygge og på pubquiz med hele familien etterpå!

Ha en super dag!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10636383-hvordan-st%C3%A5r-det-til-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei! Sitter på jobb jeg nå. Idag er det en uke til jeg går ut i permisjon. Hmm...lurer på hva jeg skal finne på da. Men det skal bli godt også å slappe litt av :o)

I dag blir det vel litt klesvask og så skal jeg kose meg i sofaen med samboeren og sønnen min.

Høres deilig ut Tussa. Det er godt å ha en mamma :o) Jeg og mamma skal også se litt på de siste småtingene vi må kjøpe inn.

Ha en fin fin dag alle sammen :o)

Merker det begynner å bli kjempetungt...Blir nesten litt kvalm om jeg holder på litt........så har funnet ut at sofaen med strikking er det beste for meg til jeg føder om ca 2 uker............I går var vi på et kjøpesenter. Tok det skikkelig med ro og bare ruslet av gårde, så skulle vi handle mat der, men det greide jeg ikke. Ble skikkelig kvalm, og det gjorde vondt i lysken og nederst i magen.........Det begynner å bli trangt der inne nå ja.

Ellers har vi, mest sambo ryddet og ordnet i huset i helgen mens jeg sitter og peker og kommanderer han stakkar. Men det er ting jeg vil ha klart til babyen kommer så da må det til.

Deilig å hvere ferdig nå. Alt klart. Fikk bilstolen i går, så nå er alt i hus.

På utsiden av huset har vi trapp opp og det er vanskelig å komme opp med barnevogn på en enkel måte, så her har vi leid inn gravere som ordner en sti opp til huset så ting blir greit når mammsen skal ute på trilletur med lillegutt:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...