Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm.. Vet ikke helt hva jeg skal skrive, for jeg vet ikke om jeg er gravid. Tørr ikke å ta en graviditetstest. Skulle egentlig hatt mensen om mandagen (08.10), og den er ikke kommet ennå. OM jeg skulle være gravid vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, da jeg er "alene". Jeg vet at jeg er i stand til å ta vare på et barn, spørsmålet er vel om jeg klarer det økonomisk. Jeg er nettopp ferdigutdannet hjelpepleier, men har ikke noe mer fast enn 19% (annenhver helg) Så jeg vet jo ikke hva jeg har krav på OM jeg skulle være gravid...!! Noen som vet noe om det??

Vet at mamma og pappa stiller opp for meg, uansett.. Men for det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en test og finn det ut :):)

Hva med å jobbe en del nå som du er gravid med å ta litt ekstra vakter og sette deg opp som ringevikar??? Da kan du opparbeide deg perimsjon.

Jeg jobber selv som ringevikar på sykehjem, og har nå tenkt til å jobbe en del for å opparbeide meg permisjon :):)

Skrevet

Jo, jeg jobber en del ekstra i P.U boliger. Men visste ikke at det var mulig. Men det er jo dritt OM jeg skulle vært gravid, og blir sykemeldt. Leste på en eller annen nettside at som aleneforsørger får jeg 8000 i mnd, det er jo ikke akkurat noe å leve av, i og med at jeg må flytte ut. Jeg nekter å bo hjemme OM jeg skulle vært gravid!!

Vet noen her hvor mange timer jeg må ha opparbeida meg da? Og hvordan dem da regner ut hvor mye jeg kan få i permisjon?

Skrevet

Litt dumt formulert.. Det jeg lurer på er hvis jeg har jobba det siste året, hvor mange av de mnd er det de regner ut hvor mye jeg får i permisjon? Og hvilket mnd??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...