Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #26 Skrevet 13. oktober 2007 hahha..huff ja... nei jeg slutter vel når han ikke vil mer..altså,det bblir jo før 10år da.. 5år kanskje..nei jeg aner ikke for jeg aner ikke hvordan barn er over 6 mnd..(min er 6 mnd,heheh )
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #27 Skrevet 13. oktober 2007 Nei, det gjør jeg ikke. Men bryr meg ikke om hva andre gjør:)
M@mm@ til mine barn Skrevet 13. oktober 2007 #28 Skrevet 13. oktober 2007 Ja, ikke storebror såmye, men minsten på to åt lager SKIKKELIG trutmunn og vil ha kyss, og da syntes jeg ikke jeg kan avvise ham stakkar.
lettereforvirra Skrevet 13. oktober 2007 #29 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg kysser nesetippen. Elsker nesetippene til mine to små. verdens søteste neser ;-) Nå har jenta mi på snart to blitt veldig nesefiksert så skal prøve å kutte ned på det ..
Sommer & sol:-) Skrevet 13. oktober 2007 #30 Skrevet 13. oktober 2007 de får nuss på munnen begge to. jente på 6 år og gutt på 14 mnd.
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #31 Skrevet 13. oktober 2007 Selvfølgelig gjør jeg det både jeg og pappan får susser dagen lang av frøkna.. Er jo ikke akkurat klining da hehe..
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #32 Skrevet 13. oktober 2007 nå som han er så liten (9 mnd) gjør jg d ja ) kan jo ikke klare å la være, hehe, han er jo verdens herligste lille gutt!!! hjerteknuser'n min =))))
mamma til 2 små:=) Skrevet 13. oktober 2007 #33 Skrevet 13. oktober 2007 Ja det gjør jeg hundre ganger til dagen...Har aldri tenkt over det en gang:=)
camilla^ Skrevet 13. oktober 2007 #34 Skrevet 13. oktober 2007 Nei, det syns jeg er skikkelig ekkelt. For det er en ting en gjør med kjæresten sin, ikke ens barn. Får grøssninger på ryggen når jeg ser slikt, Syns kanskje det er på grensen til en pedofil handling, pga at jeg syns det hører til kjærester. Barnas far gjør det, og jeg syns det er skikkelig ekkelt. Ungene syns det er rart at jeg ikke kan kysse dem på munnen, men virker som de forstår meg litt når jeg sier at det gjør jeg bare til kjæresten min, en kjæreste ting. Jeg tenker: om mine barn syns det er helt naturlig om mor/far kysser dem på munnen og mange sier også at de elsker sine barn til dem. Hvordan vil de reagere om ett fremmed menneske kom og gjorde dette mot de. En naturlig handling som skjer i hjemmet, vil de skjønne det ikke er så normalt om en fremmed mann gjør det? vips så gjør han mer enn å bare kysse......... Litt derfor jeg syns det er ekkelt.
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #35 Skrevet 13. oktober 2007 Eh...? På grensen til pedofili....? Trenger du hjelp med definisjonen av ordet....?? De fleste barn går jo ikke rundt å bare nusser med ukjente folk - gjør barnet ditt det? Klemmer på alle som f.eks går opp til dem...? Nei, det var litt drøyt...
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #36 Skrevet 14. oktober 2007 Camilla^: Lever vi i samme verden?? Du klemmer ikke barna dine heller du da? holder rundt de og forteller hvor fantastiske de er? fordi da kan de tro det er ok om fremmede gjør det også? Pedofili?? vet du i det hele tatt hva en pedofil er? For å være ærlig så synes jeg faktisk det er du som er rar som kan si det er ekkelt å nusse barna sine og si at man elsker dem. Høres ut som om du har et veldig skjevt syn på ting.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 14. oktober 2007 #37 Skrevet 14. oktober 2007 Nei...faller meg ikke helt naturlig. Hadde absolutt ikke likt det om andre hadde kysset barna mine på munnen!
mamma til 2 små:=) Skrevet 14. oktober 2007 #38 Skrevet 14. oktober 2007 Harregud-------pedofili!!!!! off jeg er vel faen ikke pedo forde jeg kysser jenta mi! Jeg kysser ikke andres barn på munnen men min egen datter...
thricane Skrevet 14. oktober 2007 #39 Skrevet 14. oktober 2007 nei ikke på munnen. gir han nuss på kinnet og pannen. stryker han over håret og gir masse klemmer, men ikke kysse på munnen. det føles ikke naturlig, forbinder kyss på munnen mer med kjæreste enn mamma.
meg & to små vampyrer Skrevet 14. oktober 2007 #40 Skrevet 14. oktober 2007 Nei, ikke på munnen. Som en del andre her så mener jeg munnkyssing er forbeholdt kjæreste/mann. Barn (mitt eget) kysser jeg på kinnet, og klemmer og koser. Men å kysse ham på munnen syns jeg blir litt feil.
Expat Skrevet 14. oktober 2007 #41 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg og pappan blir vekket med suss på munnen hver dag. Er så koselig atte.
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 14. oktober 2007 #42 Skrevet 14. oktober 2007 Barn skjønner at det er stor forskjell om mammma og pappa gir meg meg ett nuss, enn en vilt fremmede mennenske!!!
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #43 Skrevet 14. oktober 2007 Ja gjør det. Ofte kommer hun bort & sier nuss nuss ... så herlig da.
--arkin-- Skrevet 14. oktober 2007 #44 Skrevet 14. oktober 2007 ja det gjør jeg og pappan.. synes det er helt naturlig med både suss på mun nog si at jeg elsker henne, for det er jo sant. det er jo ingen jeg elsker høyere i hele verden enn jenta mi. kommer nok til slutte med det den dagen hun føler at hun er for stor for det. men jeg må si enig at jeg ikke vil at hun skal gå og susse alle og enhver...................... og du som sier at det er på grensen til pedofili vet vel ikke helt hva en pedofil er??
Mockanin Skrevet 14. oktober 2007 #45 Skrevet 14. oktober 2007 Pappa, storebror og jeg nusser minsten på munnen og han nusser oss. Synes ikke noen andre skal nusse han på munnen, det er ekkelt. Kommer nok naturlig å slutte å nusse på han etter hvert som han blir eldre. Når eldstemann var liten erklærte farmoren at jeg var ekkel som nusset på sønnen min..
snupp & mamma Skrevet 14. oktober 2007 #46 Skrevet 14. oktober 2007 ja jeg nusser henne hele tiden, overalt i fjerset.. hu e jo så deilig:) om noen andre derimot (utenom sambo) kysset henne på munnen hadde jeg blitt kvalm ...:/
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #47 Skrevet 14. oktober 2007 camilla^ : grenser til pedofili ???? hahhhahahahhaha..så du mener alle på planeten som kysser ungene sine på munnen er muligens pedoer ????herregud...get a grip..
Lystpåentiljeg Skrevet 14. oktober 2007 #48 Skrevet 14. oktober 2007 Nei, vi har vært bevisste der - derfor blir jeg veldig irritert når andre folk skal gjøre det. Synes det hadde vært greit om vi gjorde det, men ikke andre i slekta.
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #49 Skrevet 14. oktober 2007 nei vet hva du mener..ville ikke likt om besteforeldrene engang kyssa han på munnnen..vet ikke om ddt er rart men jeg mener at det er forbeholdt foreldrene jeg da..
Stor_smil Skrevet 14. oktober 2007 #50 Skrevet 14. oktober 2007 Ja, for oss er det helt naturlig. Mini susser oss på munnen når han skal kose og være god.. syntes det er sååå koselig. Han susser også på andre familiemedlemmer, noe jeg heller ikke har noe imot, han vil jo bare være god. Grensen til pedofili, Camilla?? Du er en syk dame!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå