Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 jeg gjør det,ikke mye men avogtil,når jeg syns han er så søt at jeg kunne spist han opp tror ikke jeg kommer til å fortsette med det når han er eldre men..man kan jo aldri vite..
*bolla pinnsvin* Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Av og til, men han er bare 15 mnd. Skal nok slutte når han blir litt eldre og skjønner litt mer av hele kysse-greia ;o)
EnUndreneMor Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 ja jeg gjør det.. hehe.. men jeg spiser opp hele ansiktet av og til jeg.. hun er så od at jeg kunne spist henne opp:) men ja både jeg og pappa'n gjør det:) er jo bare en liten nuss.. det gjør ikke no:) men blir kanskje rart når hun blir eldre.. hehe
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 ja. gir og får masse suss på munnen sier "kan mamma få en suss?" så strekker hun halsen frem og lukker øynene og lager trumunn. Kjemepsøtt og helt herlig
boble <3 Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 jeg gjør også, men vet ikke hvorden det blir når de er større...
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 ja gjør det er så glad i ungene mine :) viser dem det litt hver dag med å gi dem en klem eller ett lite kyss
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 13. oktober 2007 #8 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg nusser på munnen og på nesa. Ikke så mye de dagene hun slimer masse hi hi men hun er så søt =0)
LegallyBlond Skrevet 13. oktober 2007 #9 Skrevet 13. oktober 2007 Nei, det gjør jeg ikke. Skjønner ikke hvorfor jeg skal kysse dem på munnen, når de har så deilige kinn å kysse på =) Føles ikke naturlig for meg å kysse dem på munnen, og hater når noen foreldre prøver å få barna deres til å kysse MEG på munnen (var faktisk et reelt problem da jeg jobbet i bhg....). Men bryr meg ikke om hva andre gjør med sine barn, synes ikke det er ekkelt eller noe.
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #10 Skrevet 13. oktober 2007 nei altså,om man slutter med det eller ikke..kommer som hun over her,til å slutte når han skjønner litt mer av kyssegreia..
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #11 Skrevet 13. oktober 2007 hehe jaa kinna er jo såå gode de også ) skikkelige bollekinn er det beste kysser vel heller ikke,mer som et lite suss )
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. oktober 2007 #12 Skrevet 13. oktober 2007 Seff!!! Han er 21mnd nå og det er den siste mnd han har hatt lyst til å kysse meg frivillig åsså, kjempeherlig!
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. oktober 2007 #13 Skrevet 13. oktober 2007 Jaaaa, jeg bare MÅ!! Han kommer bort med trutmunn selv og.. Sussær og sussær han over alt, hihihihihi:o)
2 søte småpiker Skrevet 13. oktober 2007 #14 Skrevet 13. oktober 2007 Ja, det gjør vi:-) Har en liten som elsker å susse, og kommer løpende med trutmunn, og da nytter det ikke å snu kinnet til, ikke vil jeg det heller, hun er jo så herlig:-)
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. oktober 2007 #15 Skrevet 13. oktober 2007 Gjør det med Minsten ja, bare kos det =) Gjorde det med Eldstefrøkna oxo, helt til hun ble så gammel at det ble naturlig å slutte med det... =)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 13. oktober 2007 #16 Skrevet 13. oktober 2007 Så klart!! Kysser på lillegutt dagen lang;o)
Avisa Skrevet 13. oktober 2007 #17 Skrevet 13. oktober 2007 Selvsagt. Jeg elsker å kysse barna mine, både på kinn og munn. Er vel ikke noe ekkelt det? Det er jo kosesussing, ikke klining!
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 13. oktober 2007 #19 Skrevet 13. oktober 2007 Nei, synes det holder med å kysse dem på kinnene og nesen, hehe! Sier som en over her, en ting er med sine egne barn men når de på død og liv skal kysse deg på munnen de barna jeg har i bhg, ja DA synes jeg det går litt for langt... :S
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 13. oktober 2007 #20 Skrevet 13. oktober 2007 Klart vi susser henne på munnen. Mange ganger om dagen. Er det mest naturlige i verden her i huset:)
☆Pacific sunset☆ Skrevet 13. oktober 2007 #21 Skrevet 13. oktober 2007 Ja det gjør jeg Men mer på babyen enn på 4 åringen - selvom det hender han får en nuss på munn i ny og ne hvis det føles naturlig! bebisen får daglig hihihihi! Eldstemann får mest nuss på panna og kinnet
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #22 Skrevet 13. oktober 2007 ja jeg syns egentlig ikkenoe om tanken at han skal kysse "fremmede" på munnen..
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 13. oktober 2007 #24 Skrevet 13. oktober 2007 Både jeg og sambo nusser mini på munnen og på kinnet i panna, på nesen på haka, alt etter hva han tar inititiv til. Synes det er greit så lenge de er små og vet at det er noe som du ikke gjør på hvem som helst. Han er 17 mnd. Var han selv som begynte med det da, hadde sikkert sett det av noen barn i barnehagen, for han begynte med det rett etter at han begynte der. Kom å henta han en dag å da lan han hendene sine på kinnene mine å ga med en nuss. Da var han bare god :-)
06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 13. oktober 2007 #25 Skrevet 13. oktober 2007 nei det gjør vi ikke. Jeg sier ikke : kan mamma få kyss på munnen..Men jeg sier kan mamma få kos. Vi gir STORE klemmer og jeg kysser på kinnet,men ikke munnen. Jeg vil heller ikke at hun skal kysse noen andre på munnen, ikke om det så hadde vært besteforeldre. Men alle har ikke like meninger og jeg respekterer at andre ikke gjør det samme som oss. Men lurer på en ting. Når settes denne grensen for kyssing på munnen? tenker på alder.Er jo rart å se en 13 år gammel jente kysse sin far på munnen liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå