Gå til innhold

Kjente de første bevegelsene! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt kjente jeg de aller første bevegelsene fra lillemann! :-) Fikk tre små dytt nederst i magen. Ettersom morkaka ligger foran på magen, har jeg vært utålmodig leeenge.. Men endelig fikk jeg livstegn, håper bare at han kan legge seg ned dit igjen snart! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå så gøy!! Jeg har kjent kiling rundt forbi på hele magen i et par uker nå. Er sikker på at dette er babyen..Men har ikke kjent noe utenpå ennå. Venter spent!:-)

Skrevet

Ja det er spennende. Jeg er 19+5 og kjente de første bevegelsene når jeg var 18+0. Nå kjenner jeg det hver dag. Kjennes ikke helt ut som spark ennå, men jeg kjenner at noe beveger seg der inne

Skrevet

ser du har samme termin som meg. jeg har også akkurat begynt og kjenne dytt og spark. utrolig følelse det der:)

Skrevet

Nå har jeg kjent han hver kveld, for en følelse! Av frykt for å høres suppe ut, kunne han like gjerne dyttet meg rett i hjertet!:-)

Mannen min er misunnelig da, og det forstår jeg godt. Gleder meg til jeg kan dele det med han.

Skrevet

Jeg har kjent spark i bortimot 3 uker nå, og sambo klarer såvidt å kjenne noe innimellom. Han er EKSTREMT missunnelig:) Er en super følelse å vite at det virkelig er noe der!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...