Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 noen? Bare lurer på om dere vet om det er lang ventetid og om det er dyrt for privat ultralyd? Jeg er i uke 10 nå og kjenner at jeg vil se om alt står bra til. Dette er også fordi jeg har blødd litt og er små bekymret...
litjpia73 Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg er utredet hos Medicus. Kort ventetid på det hvertfall. Men jeg ringte for ultralyd i uke 9 i mitt forrige svangerskap, men da var det ventetid sa damen på telefonen. Da jeg snakket med sykepleieren der etterpå sa hun at jeg skulle ha fått komme med en gang ettersom jeg er pasient der. Vet ikke hva det ville kostet men når jeg har vært der på time med ultralyd ifbm utredningen var det 4-500 kr. Så det er hvertfall max da. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Okei.. tusen takk for svar... da får jeg kanskje ikke time før jeg reiser hjem.. Men kan jo krysse fingrene for at det er liiiiten ventetid... skal vell egentlig være før uke 12 man får eller? Jeg er jo i uke 10 allerede.....Men da får jeg ringe legen min dersom det er laaang ventetid.. Jeg blødde nemlig bittelitt i går kveld og ønsker å se at alt er som det skal før jeg forteller familien om graviditeten...
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 hei. ta og snakk med legen for di skal henvise deg med en gang til ultralyd hvis du har blødd og du er i uke ti for di skal sjekke om det kan ha skjedd noe galt men la oss håpe at alt er i orden med deg og den lille...når jeg blødde i andre svangerskap så henviste han meg til ultralyd med en gang på sykehuset og jeg kom veldig raskt inn siden at jeg hadde hatt en blødning...vet ikke om det var til noe hjelp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå