Gå til innhold

Å fan.. har blødd litt..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Å fan.. jeg har blødd littt.. kom bittelitt blod på papiret når jeg tørka meg.. ingen smerter eller nå å ikke mye blod.. faaaaan ass.. åsså på en lørdag..... er det mulig liksom..... veit ikke hva jeg skal gjøre heller.. må vell vente til mandag til jeg ringer legen.. guud.. jeg som skulle kose meg hjemme alene nå.. kjærestn for nettopp på besøk til nå kompiser.. er 10 uker på vei... har fortalt en del om dette også... ååå neiiiii.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det at det kommer bittelitt blod på papiret behøver ikke å bety at du mister barnet ditt.

Så lenge det ikke kommer mye og friskt blod er det ingen ting som tyder på en abort.

Fortsetter du å blø ta kontakt med legevakten.

Håper du kan kose deg hjemme alene i kveld uten å engste deg alt for mye.

Jeg har hatt litt blod på pairet ved flere anledninger, men alt er bra med barnet mitt.

Lykke til videre med svangerskapet. Jeg ønsker deg en god kveld.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten.. Huff.. har tørka meg med papir tre ganger nå å det har kommet litt blod hver gang nå.. guuud.. ja så lenge det ikke stiii blør så skal jeg holde motet oppe.. men kjenner at jeg er litt små nærvøs nå ja.. kan jeg altså ringe legevakten i morgen dersom jeg forsatt blør? Hufff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk blod på papiret i uke 6 og igjen i uke 12. Og jeg har en liten en her nå, så blødning trenger ikke bety at du mister!!!:-) Har du fått fødeplass (el bor på et sted hvor det bare er ett sted å føde), kan du ringe dit, så kanskje de kan se på deg. Vet ikke helt om legevakten en lørdags kveld.....ikke noe kjekt å sitte der å vente ihvertfall ikke i oslo antar jeg.

 

Første blødning var i ferien i utlandet, og da ble jeg kjørt til sykehus i ambulanse, ble lagt inn og fikk ikke røre meg på et døgn, ikke gå opp på do engang:-) Neste blødning var i norge, da var jeg hos fastlegen som tok gu, og kunne ikke se noe galt (litt forskjell ja, haha). Ellers sender de gjerne til ul hvis du er urolig. LYKKE TIL!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ ja.. dere har rett.. får bare slappe av og ikke tenke det verste... huff er bare så innmariiii skummelt siden det er så rødt.. huff.. neida.. det går sikkert bra.. jeg ringer legen på mandag så får jeg høre hva han sier....... Kos dere alle da:) Jeg skal prøve å slappe av.. har jo ei venninnne som blødde så det er jo for enkelte helt normalt.. Okei.. jess..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er visstnok ganske vanlig ja. Men hvis det fortsetter utover kvelden/natten kan du godt ringe føden altså. Men prøv og slappe av, det er nok ingen fare:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.. ja satser på at det er vanlig.. har sjekket meg igjen å nå kommer det ikke nå blod eller nå.. var jo bare bittelitt så satser på at det bare var ei rift eller nå:) Guuud.. er det mulig å bli så innmari fort bekymra.. men da er det sååååå godt å ha dere her.. har ikke fortalt dette til familien min enda så kan ikke ringe de heller.. Åsså er det tre arbeidskollegaer som vet om det og de føler jeg jo ikke for å ringe akkurat nå... Tusen takk for at dere bryr dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er redd. Men før du blir enda reddere- kan du ikke ta et speil og sjekke selv "oppi der", om det ikke bare kan være en rift, lite sår etc?

Jeg har opplevd to ganger dette svangerskapet og fått blod på papiret når jeg tørket meg. Ble livredd- men det viste seg å være noe "lokalt", dvs at jeg av en eller annen grunn hadde fått et sår som jeg så selv m speil.

Håper det går bra m deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at om du skulle miste i en SA så seint som du er nå, så vil det foregå som en liten fødsel. Det vil gjøre dritvondt!!! Husk at baby begynner å bli stor inni der. Og smertene forbundet med SA så seint er nesten uutholdelige.. Dra til gyn. poliklinikk der du bor og eventuelt krev en innvendig UL,så du får slappet av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet i sa i uke 10sist jeg var gravid, og det måtte overhode ikke skje som en vanlig fødsel med ulidelige smerter, som du skriver. Så jeg synes ikke det passer seg at du skrev det over her! Alle aborter, også sa, fram tom uke 12 kan skje med utskrapning av rester eller tabeletter, med.abort. Ta deg en tur til legevakten du som nå har blødd litt, så sjekker de der om barnet har det bra i livmoren. Blødde bare bittelitt på papiret jeg også da jeg mistet sist, og hadde ikke smerter av betydning. Nå er jeg derimot gravid igjen og 14uker på vei, så nå ser det bra ut for meg :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...