Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg kjente en kul under huden i bakhodet på babyen min. Den var kanskje på størrelse med en liten ert. Noen som vet hva det kan være og som kan gi meg noen betryggende ord?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Ingen som kan le av meg og si at jeg er tullete som bekymrer meg for en helt vanlig filleting?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg fant en liten kul i bakhodet, nærme øret, på dattera mi. Jeg var på helsestasjonen og der sjekket legen henne. Hun lette etter flere klumper, særlig nedover nakken og bak hodet. Da hun ikke fant dette sa hun at hun trodde det var en veldig ufarlig lymfekjertel. Jeg skulle komme tilbake om den vokste. Vet ikke om dette hjalp?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Denne er ca tre cm fra øret. Håper det er en lymfekjertel dette også. Tusen takk for svar! Jeg ble litt roligere nå ja:) Hva skjedde siden da? Forsvant den av seg selv?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Oppdaga kulen ca en uke sia, var på helsestasjonen på torsdag. Kulen er der ennå. Regner med at den forsvinner av seg selv. Høres ut som om de er på samme sted disse kulene.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Da høres det ut som om det er det samme, men jeg tenker at jeg uansett skal ringe helsestasjonen på mandag og høre hva de sier der. Tusen takk for at du fikk roet meg litt ned her. Jeg var på nippet til å bli helt fra meg av bekymring. Håper begges kuler forsvinner snart:)
Kahbean Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 Gutten min fikk det samme. Dro til legen og var tilbake to mnd senere for å se om den hadde forandret i str. Det hadde den ikke. Legen sa at det er sikkert bare en fettkul og ikke noe å være beskymret om. Vi skal passe på den i fremtiden og kom tilbake hvis den blir større. Han sa også at det er viktig å vit at hvis du rører mye på den så kan den hovnes opp litt så ikke sitt å trykk på hele dagen fordi da blir den litt større og du blir sikkert bare enda mer beskymret. Men jeg anbefaler uansett å dra til legen fordi det er viktig at de ser hvordan den er nå så de kan notere det slik at de vet om den i fremtiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå