Gå til innhold

April: Yaddaline og Lykkelig mamma...

*musefis* med 2 store og 2 små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom dere har lyst på ett nytt treff i sandvedparken e.l så gi meg en lyd så stiller jeg!! ;o)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he, du er temmelig nysgjerrig nå på det jeg skulle spørre om, he, he... Men jo, jeg er gira på treff! Har nummeret til dere begge ennå, så når jeg vet litt mer om hvordan samværsordningen blir, så vil jeg svært gjerne avtale en lekedag i Sandvedparken, ja!!

Nytt hint: Har noe med mc å gjøre...

Skrevet

Oioioi, nei nå kommer ikke jeg til å få sove i natt!!! Si litt til da... Vææææær sååå sniiiiiiiiill... :D

Skrevet

Tji, hi... Nope, du får vente til parken!! He, he...

Skrevet

Jaa!! Jeg er med! Har fri fredag og lørdag i oddetallsuker, så det passer best for meg - ikke fri midt i uka lenger sånn som før + jobber uansett hele helgen i partallsukene. Just say when!!

Skrevet

Spørs om ikke ordningen vår blir at jeg har Maja helgene i partallsuker... Men søndagen i partallsuker går kanskje for deg?

Skrevet

Hver søndag passer også, evt en ettermiddag før det blir altfor mørkt ute (ellers er heimen min åpen for kakao, sludder og lek:o)!

Skrevet

DET fristet, he, he... ;-) Har Maja alle dager utenom onsdager og torsdager (og så annenhver helg seff...) Send en mld hvis d passer med et lekebesøk en dag!! ;-)

Skrevet

Søndag kl. 10 i parken, hvis det regner tar vi det hjemme hos meg eller Yaddaline, høres det fint ut Musefis??

Skrevet

Nå på søndag? Passer kjempefint for oss, aner ikke hvor noen av dere bor, hehe, men kan jo sende et pip på tlf`en på søndag hvis det er drittvær! ;)

Skrevet

Ble enig med Yaddaline om at ved drittvær tar vi det hjemme hos meg... Jeg melder dere på søndag dersom det blir aktuelt! ;-)

Skrevet

Hehe, da får jeg bare printe ut et kart på gule sider dersom det blir aktuelt!! ;) Er en mulighet for at jeg må ha med eldstemann også, men skal prøve å få pass til ham! :)a

Skrevet

Skal greie å forklare deg veien pr.sms hvis ikke... Ingen krise!! Og så får jeg se om jeg skal spørre deg om de greiene eller ikke... Vet ikke om jeg skal drøye det litt, har dukket opp noe... ;-)

Skrevet

Neeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiii, du MÅ si det, kan ikke vente lenger nå, hehe!!! Væææææææææærsååååååååååsniiiiiiiiiiiiiiiiill..... :D

Skrevet

He, he, fikk litt svar på saker og ting i dag, så da får du vite det på søndag... ;-) Lover...

Skrevet

Hallo igjen damer, masa her, hehe, men jeg lurer på en ting...

Er en ørliten mulighet for at jeg gjerne ikke klarer å være der til kl ti i morgen, går det greit om vi sier halv elleve eller elleve? Sliter så fælt om morgenene, Mirja har tulla så mye de siste nettene så det har blitt så lite søvn så hvis det ikke er noe problem tror jeg gjerne at jeg utsetter det litt?? ;o)))

Skrevet

Den havna plutselig så langt ned, hehe... ;)

*opp igjen*

Skrevet

Takk for noen kjempekoselig timer i parken jenter!! Foreslår vi tar en julegrøtsamling om ikke før... ;-)

Skrevet

Den er jeg med på, tusen takk for en kjempekoselig stund, må ikke la det gå to år til neste gang nei, hehe!!! :D Gi en lyd når det passer for dere så stiller jeg!!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...