Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 hvorfor i all verden bruker så mange regntrekket på vognen selv om det ikke regner ute??? Og gjerne inne i kjøpesentrene og butikkene... OG det på dager hvor det ikke regner. På hjulene forstår jeg det slik at det ikke er gamle vogner heller, så de har nok ikke noe å skjule. Synes alle skal vise frem vognene, og la de få luft!!! Ikke gjem vekk de fine fargene...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Hvor er det du bor? Det har jeg aldri sett?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 I fare for å henge ut enkelte byer som jeg har sett fenomenet, så sier jeg at det er nord for Trondheim jeg har sett det... Men det er sant, regntrekket brukes veldig ofte her nord, oftere enn det regner... Virkelig...
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Men da har man kanskje valgt feil vogn til feil område...hvis det er sååå mye vind at det blåser gjennom vognen... De aller fleste vogner er vel vindtett...er bare vant til brio og simo...men... Det må da bare være en uvane?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå