lillebille80 Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Er nå 7uker på vei, og i dag har utfloden forandret farge... Er så redd for at det er en begynnende abort. Fargen er brun, har i tillegg litt vondt i korsryggen (men det har jeg egentlig hatt nesten hver dag). Har og stikninger i magen... Vet at det som skjer det skjer... Vet at om det er en abort så er vi mange i samme båt - som har eller vil oppleve dette. Har så mye å være glad for - ei nydelig jente på 3 og en flott mann. Men i dag føler jeg meg så alene med mine bekymringer. Trenger litt støtte....
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Selv om du blør noe i løpet av svangerskapet er det ikke ensbetydende med abort. Det er mange av oss som har hatt brun utflod eller blødninger en eller flere ganger og det har gått bra likevel. Så lenge det ikke kommer mye og friskt blod tyder det meste på at alt er greit. Man får veldig skjøre slimhinner i skjeden når man er gravid. De gangene jeg har blødd i løpet av svangerskapet er det på grunn av såre slimhinner. Og babyen har hatt det helt fint. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå