Gå til innhold

jeg må bare få sagt dette...

Anbefalte innlegg

Min mamma sier at hun tror at jenta vår kommer når somhelst rett rundt hjørnet.Magen min har sunket utrolig mye og når jeg sitter føles det som om hun ligger på lårene mine=)alt sjedde sånn plutselig.Når jeg går får jeg kynnere og nå vil jeg komme med en muligens upassende beskrivelse men må bare få sagt det;jeg føler jeg har en ball i skrittet akuratt som om "høna vrenger seg utover og presser"sjønner dere eller noen av dere hva jeg snakker om..det er også noen stikninger som kommer og litt mens smerte....har termin 9 nov.Lurer på om hun kommer snart!?føler meg så amtaørmessig til tider og redd for å feile og at andre skal se meg vere usikker som mamma,men til tider er jeg overbevist om at dette er jeg klar for dette gleder jeg meg til!!!!noen andre!?

En ting er sikkert gleeeeeeder meg til å se henne!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10632984-jeg-m%C3%A5-bare-f%C3%A5-sagt-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, god beskrivelse, har de samme følelsene..

men jeg vett jo at fødselen min er igang, men trenger ikke bety at din er det for det...

eneste jeg vett at slimproppen min er gått, vett ikke om du har sett noe tegn til det hos deg...

men er du usikker på om noe er på gang kan du jo ringe føden å høre med dem.. ;)

ps, føler meg dum og usikker OFTE!!

har jo ikke peiling på hva jeg skal kjenne etter, men slik er det nok for alle førstegangs fødende...

lykke til ;)

tusen takk for en positiv tilbakemelding!!!=)jeg tror ikke jeg ringer ennå,er en følelse av at det ikke er i gang bare modning....vet ikke spenning i kroppen!har faktisk enda ikke pakket bagen for jeg tørr ikke realisere det hele som igrunnen virker så uvirkelig!......(vet jeg bør)mens smertene er til å holde ut tror ikke det er noen sterke og fungerende rier.....

pakk beggen din du, har pakket den på ny etter 4 dager på sykehuset med premature rier...

de klarte ikke stoppe dem, bare dempe dem.

så fikk beskjed om å komme tilbake når jeg hadde 5 rier på 10 min tror jeg det var (eller 10 på 5 kansje.. ?? )

eller hvis vannet gikk...

kunne trygt gå hjemme til da.. ;)

så hvis ikke du merker noe spesielt, er det igrunn bare å vente med å ringe ;)

lykke til,vil uansett gå bra med deg, du er kommet lenger enn meg i sv.skapet, så ingen fare for barnet ditt i tilfelle ;)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...