Gå til innhold

Overgang fra vanlig klær til "gravidklær"...


Blå + en i magen

Anbefalte innlegg

Finnes ingen type klær for overgang? Jeg har begynnt å få mage, og ingen av buksene mine passer. Men kan jo ikke bruke type "gravid-bukse" heller. Hmm, nå må jeg bare ha laange gensere og jakker, så jeg kan ha buksa åpen, ikke noe særlig det heller;) Hmm, leenge til jeg kan ha klær for gravide, så det med klær blir en nøtt fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor i all verden kan du ikke bruke mammaklær. Er buksene dine for små må du gå over til mammaklær. Forstår ikke hva som er problemet ditt.

Gravidklær finnes jo i alle størrelser. Noen for den første tiden med mage, og store klær for den siste tiden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaklær kan du bynne å bruke med engang de vanlige klærne ikke passer. Jeg er i uke 12,og bruker mammabukser,å d er kjempebehagelig. Ingen som ser at d er mammabukser heller,hvis du føler at d er litt tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har begynt å bruke mammabukser jeg selv om jeg bare er 9+ 4 på vei.. for ingenting annet passer! Men vet at man får tak i mammabukser som ikke har den "strikken" til å ha over magen, men istedet går under magen.. har veldig lavt liv hvis du skjønner.. det kan jo være en overgang? For jeg og synes det er litt rart å ha den strikken på magen når den ennå ikke er så stor.. da synes den dessuten gjennom ettersittende topper.. Jeg fant en sånn bukse med lavt liv på lindex.. Ellers bruker jeg mye skjørt med strikk i livet :) ideelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært gravid før, så jeg har lite peiling på "mammaklær". Det jeg har sett ser veldig stort ut over magen. Synes det ser rart ut når jeg ikke ser gravid ut engang. Er bare i 12 uke. Så lurte bare på andres erfaring da vet'u!! Men nå har jeg jo fått vite at det faktisk finnes klær for den tiden med liiiiiten mage og andre klær for tiden med ordentlig mage. Har ikke lyst å gå med joggebukser eller bukser som er større i str så de henger over rumpa. Var ikke større problem enn det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er den strikken over magen som jeg føler blir veldig rart så tidlig. Da går jeg for de med lavt liv nå i begynnelsen! Alt jeg har sett har bare vært stooore strikker over magen. De får vente en stund;) Takk for tips!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...