Gå til innhold

jenta har festet seg,MEN noen andre som føler det sprenger der nede?

Anbefalte innlegg

det er utrolig vondt,,,akkuratt som om hun presser seg ut og det ikke er plass...så føles ut som om jeg sprenger nedentil er sånn stort sett hele tiden,men noen ganger er det mye vondere enn andre,,,noen andre som har det sånn?og hvor lenge er det normalt og gå sånn eventuelt...har ikke termin før 17 november...går ikke sånn her frem til det vel?

Fortsetter under...

Yes sånn er det her også, her er hodet langt nedi bekkenet og festet, og jordmor sier det er derfor jeg har stikninger/strålinger og nedpress i underlivet. Det er skikkelig vondt å gå noen ganger, føler hun skal falle ut samtidig som det kjennes som om du skal tisse på deg, hehe! Huff!

Har termin 10-nov. og er igrunnen innstilt på at det kan være sånn i endel uker fremover jah.....

Sånn har jeg det også, har termin 8.nov og har vært plaget med nedpress i over to uker. prøver å være flink til å trene bekkenbunnen slik jordmor har gitt meg info om. Det er ikke mange metrene jeg går, før presset er der, og det er spesielt mye press fordi jeg er annengangasfødende, for hodet er ikke festet, han ligger med hodet ned likevel... knip knip

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...