Carina, Une & lillebror :) Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Har bursdag neste helg, men tenkte å samle noen venninner en kveld til uka..... Er ikke i toppform til å stelle i stand noe avansert for tiden, og jeg regner med alle har spist middag før de kommer.. Har dere tips om noe enkelt godt jeg kan lage?
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Jaaaa.... Hell masse nacho's i en langpanne. Hell over tacokjøtt og mais. Stø over med ost og gratiner. Server med rømme, guacemole(hvis du orker) og salsa. (liker god den litt tykke varianten) chutney? Er såå enkelt og sååå godt! Kos deg m jentene!
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Hva med nacho chips og salsa? Ellers så er jo alltid potetgull og brus en slager.. men litt sjokolaaaaaaaade og godter trengs også
mamman til gogutten Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Hva med en kald pasta salat, den er jo grei for da kan du lage den i forveien. Eller pizzaboller som du bare varmer litt på varmluft i ovnen igjen. Lykke til:-)
mto2 Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Grønsaker og dip. Gresk salat med kvitløksbagettar. Kyllingsalat
Lukkelukken og bebibror Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Ja, den tenkte jeg på også!
mamman til gogutten Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 Sjekk også matprat.no. Under KOS finner du mange ideer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå