Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Hvilke butikker i Trondheim selger tøybleier, brillebukser og tilbehør? Har vært på Barnas Beste, men de solgte bare gas- og bomullsbleier uten noe mer. Synes det er rart hvis det bare selges over nettet...
plutseligbolle Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Krusedull er i Trondheim. Er nettbutikk men man kan komme å kikke, står det på nettsidene.
Yrha Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Her ikke nøstebarn åpnet butikk i Trondheim nå? Tror de har litt tøybleier...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Takk for tipsene. Nøstebarn i Fjordgata hadde superservice, jeg var der i dag og fikk prøve meg på bretting og bleieskift på dokke: ) Så nå sitter jeg her med lanolingarn, oppskrift og strikkepinner, nå må jeg bare lære å strikke. Må nok besøke mamma snart... he he
Yrha Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Ok, lykke til Beundrer deg som orker å strikke selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå