Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg kjenner masse små spark i magen,,,,, har fått litt melk i ene brystet, men jeg hadde jo sist mens den 18septemper! Å har fått sutte inn en spiral for to uker siden!! ikke hormonspiral!! Hva som skjer, vet at dere ikke har en fasit men trenger litt støtte for det passer ikke med et barn nå!! Hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 masse spark i magen?? satt inn spiral for 2 uker siden. hohohoho åssen går det spør jeg deg om?
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Hei hei, du kan jo ikke være så langt på vei at du kjenner spark, det ville de jo sett når du satt inn spiralen. I såfall tror jeg du burde kontakte legen din litt fort Masse lykke til
lillespiren2:) Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Hei. du kjenner nok ingen spark i magen, det er man kaller for murringer, er du litt oppblåst i tillegg? d du skriver høres veldig rart ut, du kan vel ikke være gravid siden du satte inn spiral for 2 uker siden?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 ta en graviditets test og så ville jeg ha kontaktet legen eller legevakta bare for og høre hva di sier...du kan jo forklare di hvordan du oppfatter det nå også får du høre hva di tror for noe men det er en stor sjans for at di sier at du må ringe legen på mandag men jeg ville ha ringt di allikevel jeg hadde jeg vært deg..jeg hadde satt p sprøyta jeg for og ikke få flere nå og tok masse tester og di var negative og jeg var hos legen i går og han tok en test og den var negativ men jeg stolte ikke på det for jeg har det akkurat som du har det nå så kjøpte to tester i går og den ene var cb og en som heter apo elle noe sånn men cb som da er clear blue den var negativ også ventet jeg til jeg kom hjem med og ta den andre og den slo ut positiv den på tross av at jeg hadde satt p sprøyta så alt er jo tydeligvis mulig...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 ja det e det jeg¨å mener at han burde vell sett det.... Sa til han at det nesten kjentes ut som jeg va gravid for jeg har hatt så mye mens smerter, da sa handet va helt umuli å kjenne det så tidli siden siste mens va den 18. han sa det måtte vere for jeg hadde en urinveisinfeksjon! Va først i går jeg kjnte akkurat som noen svake spark i magen,,,, har jo et barn fra før så vet jo hvordan det kjennes,,,, men e jo lenge siden å da.... åååååååå
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 jo men liv i magen merker man ikke før 12 uke hvertfall med nm 2, du er i tilfelle ikke mere enn 4 uker gravid siden du hadde mensen 18 sept og så tidlig merker en det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå