Gå til innhold

barn i magen i 3 dager til...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått ks på tirsdag 16/10, har termin 31/10. har store bekkenplager, går på krykker, utslitt av søvnmangel og smerter. men det er rart at det bare er 3 (2) dager til med barn i magen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til,blir nok godt å få barnet ut da ;)

klem

Skrevet

Heldige deg som snart får babyen din. Skulle ønske min baby ville komme snart. Har fått ekstremt ødem men legene kan ikke gjøre noe ting for å hjelpe meg, fikk beskjed det var bare å gå slik i 4 uker til. Å sprekker huden så sprekker den, var også beskjeden legen gav meg.

Godt å høre at du får ta ks 2 uker før termin pga plagene dine, håper legene etterhvert vil sette meg igang litt før pga plagene mine (som er store).

Lykke til iallefall :-)

Skrevet

Åååå... gratulerer... Hjelpe meg... plutselig har du baby... Rart ja... Masse lykke til....

Skrevet

så spennende!!jeg har nettopp besøkt en venninne som kom hjem med sin 6 dager gamle baby som ble tatt med hastekeisersnitt:o)utrolig koselig å se et så lite nurk! et lite tips: sett av tiden etter at babyen har kommet uten noen planer enn å hvile-det trenger du nok når du har hatt så mye smerter i lang tid-lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...