emmge Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 har fått ks på tirsdag 16/10, har termin 31/10. har store bekkenplager, går på krykker, utslitt av søvnmangel og smerter. men det er rart at det bare er 3 (2) dager til med barn i magen....
november26 med liten prinsesse Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 lykke til,blir nok godt å få barnet ut da klem
Rosalie Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Heldige deg som snart får babyen din. Skulle ønske min baby ville komme snart. Har fått ekstremt ødem men legene kan ikke gjøre noe ting for å hjelpe meg, fikk beskjed det var bare å gå slik i 4 uker til. Å sprekker huden så sprekker den, var også beskjeden legen gav meg. Godt å høre at du får ta ks 2 uker før termin pga plagene dine, håper legene etterhvert vil sette meg igang litt før pga plagene mine (som er store). Lykke til iallefall :-)
Selo Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Åååå... gratulerer... Hjelpe meg... plutselig har du baby... Rart ja... Masse lykke til....
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 så spennende!!jeg har nettopp besøkt en venninne som kom hjem med sin 6 dager gamle baby som ble tatt med hastekeisersnitt:o)utrolig koselig å se et så lite nurk! et lite tips: sett av tiden etter at babyen har kommet uten noen planer enn å hvile-det trenger du nok når du har hatt så mye smerter i lang tid-lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå