Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 hei noen som vet om noen plass i trondheim som utfører ultralyd som en betaler for sjøl sånn bortsett fra henvisning fra lege til ultralyd???jeg har lyst til og ha en ultralyd men vet ikke hvor jeg finner det i trondheim...noen som vet om noen plasser i trondheim???setter pris på svar...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Har ikke noe svar på spørsmålet ditt, men har et tilleggsspørsmål. Må man ikke betale for ultralyden selv uansett om det et privat eller offentlig?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 ikke hvis legen henviser deg til ultralyd til sykehuset og du er gravid så må du ikke betale for det for alt i forbindelse med svangerskapet skal være gratis..sånn som blodprøver og kontroll hos lege og jordmor og den ordinære ultralyden som en får i svangerskapet for og beregne termin og finne ut om det er en eller flere i magen..men hvis en skal ha ultralyd utenom det så tror jeg en må betale fordi om at det er offentlig eller privat...men er ikke 100 prosent sikker...
:) AprilSkatt :) Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg ble henvist til tidlig ultralyd i uke 9, pga tidligere spontan abort. den fikk jeg da på ahus og den var gratis fordi legen hadde henvist meg Jeg var på volvat i uke 12, men den hadde jeg bestilt selv, så den måtte jeg også betale selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå