Gå til innhold

HJELP! mellomnavn tl Isaac.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen forslag til mellomnavn til navnet Isaac... har lyst ha et navn som klinger fint til det navnet... kan du hjelpe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Isaac Emil

Isaac leander

Isaac Elias

Skrevet

Greit ikke alle har lik smak - liker ikke k`en så derfor med c...

Skrevet

Isaac Andreas :-)

Isaac Nicolay

Isaac Martinius

Skrevet

Jeg synes defintitivt Isaac er nydelig skrevet på denne måten, men det fortjener en plass alene:):) JEg er ikke begeistret for dobbeltnavn.

Her kommer alikevel noen forslag

Isaac Johan

Isaac Emil

Isaac Olai

Lykke til!

Skrevet

Du har fått mange fine forslag allerede, men her er noe litt mer uvanlige naveforslag:

Isaac Evander

Isaac Emmanuel

Isaac Elliot

Isaac Amadeus

Isaac Ariel

Synes absolutt at det andre navnet bør begynne med en vokal ellers blir det veldig tungt.

Skrevet

Isaac Emmanuel har jeg vært innom i tankene å synes det klinger fint!

ellers var Amadeus noe jeg falt for... Takk!

Jeg er å intr at det ikke skal bli nå tunge stavelser... så er enig der;)

Skrevet

En kommentar til skrivemåten: Skal barnets navn uttales som "vanlig norsk" ISAK, eller som amerikansk AISÆK? Jeg ville umiddalbart trodd det siste når dere velger å skrive navnet Isaac, og jeg er neppe alene om det. Bare lurer...

Skrevet

nei ikke noen amerikansk uttale..selv om det har en amrikansk skrivemåte.. liker det bedre når det er skrevet slik - ser bedre ut i MINE øyne når det 5 bokataver å ikke 4, og som tidligere skrevet er jeg mer glad i c`en enn k`en...

• 4 uker senere...
Skrevet

Isaac Olaves heter gutten vår.

Han er oppkalt etter sin ene oldefar som også hadde dette mellomnavnet.

Ville føre dette navnet videre siden det ikke er så vanlig.

Lille søsteren har også et mellomnavn på O hvor vi har brukt et litt skjeldent navn fra slektstreet.

Skrevet

Syns det er et ganske håpløst argument i Norge. Han blir nøst til å stave navnet sitt hver bidige gang! Og med lange, tunge mellomnavn. Stakkart gutt.

Skrevet

Vi valgte denne skrivemåten nettopp fordi det på daværende tidspunkt var viktig for oss at det ville fungere like godt i Middlesbrough som i Oslo.

Nå gikk jo ikke ting helt etter planen siden jeg ble syk, men syntes det er positivt at navnet er mer internasjonalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...