Gå til innhold

Flere her som venter nm 3?


fruen81 med mirakel i magen

Anbefalte innlegg

Jeg venter nm 3 i juni, har to jenter fra før på 9 og 6 år.

Så langt mellom minste jenta og babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yes venter nr 3 i Mai. Har 2 gutter på 6 og 4 år. De blir 7 og 5 når den lille kommer, så føler også det er lenge mellom de 2 eldste og minsten:) Kjekt blir det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja må si jeg gleder meg, har slitt i over 3 år vi nå da for og få en liten spire, så jeg håper nå at dette går bra.

Må bare holde hodet over vann og tenke positivt:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kommer nr 3 veldig fort! Har en gutt som blir 2 om en mnd, og Mikael da, som skulle vært 6 mnd snart. Er i uke 11 nå.. Blir akkurat 2,5 mellom nr 1 og nr 3 her da.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter nr. 3 i begynnelsen av mai, har to jenter fra før som nå er 9 og 6 1/2 år. Selv om det blir stor aldersforskjell gleder alle sammen seg veldig til den nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter òg nr 3 i juni, har ei jente på 4 og en gutt på 6 år. Gleder meg så til å fortelle de det. De har ventet på å få søsken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi venter vårt 3 barn i april. Har to jenter på 6 og 12 år, så det blir god spredning her i huset :-) Men utrolig gøy å få en baby igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ventar nr tre i slutten av mai, har to gutar på 7 og 4 frå før. Har allereie fortalt dei det, og dei gler seg veeeldig til å få baby i hus :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter nr. 3 her også, har en gutt på snart 2 år og ei jente på 6mnd., ny termin er 14.mai:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter nr 3 og har to gutter fra før- i mai håper vi det kommer ett nydelig barn til. Alt ser bra ut så langt, og da er det ikke så lenge til man kan rope det ut å kle seg behagelig og flott.

Travelt tror jeg sikkert det blir, men det må vell gå bra det også....jeg gleder meg jeg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp venter også nr 3 i juni,har 2 guterr på snart 6 og en på 3...dette bir spennende og travelt vil jeg tro:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jente 6 år og gutt 3 år fra før...venter nr 3 17 mai...hipp hipp hurra,......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter også nr 3. 1juni 2008.

gutten min skulle ha vært 3år nå og prinsessa mi er 1år og 2mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...