Gå til innhold

Endelig en overraskende positiv tilbakemelding (samme som slitere)

Anbefalte innlegg

Vi var på forsamtale for å bli godkjent til prøverørsbehandling i midten av september etter 2 års prøving.

På disse 2 årene har jeg aldri fått en positiv graviditetstest, og jeg er utålomdig etter å komme igang med noe som kanskje kan hjelpe oss videre.

Jeg har gått på pergo i ett år, men det ser ikke ut til å hjelpe. Jeg har el, og får utslag på eltester, men likevel så lykkes vi aldri.

På forsamtalen mente legen at vi hadde god tid, fordi vi ennå var så unge (jeg er 28, min mann 31). Jeg syns overhode ikke vi er unge, og føler at det haster med å komme igang (ingen av oss har barn fra før).

Vi er uforklarlig barnløse. Min manns prøver var nå helt normale, mens jeg tidligere har fått konstatert pcos. Men hun legen i Tromsø mente at dette muligens ikke var riktig diagnose (jeg har ikke de typiske tegnene annet enn polyestiske eggstokker).

Uannsett; Vi ble godkjent for IVF, men legen mente vi måtte vente med å starte opp fordi vi var så unge, og hadde tid til å vente litt.

Jeg følte ikke for å krangle med legen så vi dro hjem og belaget oss på å vente, og var glade for at vi iallefall var blitt godkjente, og at vi kanskje får startet ivf behnadling i løpet av 2008.

Så ramler det ned et brev i postkassen i går fra ivf enheten i tromsø som sier at vi kan ringe inn ved neste mens, og har de kapasitet da så er vi igang med forsøk allerede før jul eller like etter :)

Det er jo bare helt fantastisk! Gleder meg vilt. Jeg er midt i syklusen nå (el i helga) så om 2-3 uker KAN vi være igang :)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...