Gå til innhold

Hvilken stellevæske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg teutonia vogn, men synes stellevæsken som hørte til var litt i dyreste laget. Sett litt på stellevæsker, og ser at prisen varierer veldig. Hva bør man tenke på når man skal velge? Noen anbefalinger?

Første gang og helt uerfaren :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har også Teutoniavogn, og bare for å gi deg flere argumenter for ikke å velge Teutoniastellevesken, så kan jeg si at borrelåsen som skal holde den lukket går opp veldig lett, selv når den er tom. Dessuten er stellematten en del av selve veska, dvs. at du må ta ut alt som er oppi for å bruke den.

Jeg valgte en som heter "Reisebagen Proff" (selges på Babyshop, Fru Lyng, og sikkert på nett også..) Er kjempefornøyd! Den er stor og romslig og henger fint på vogna. Du kan også velge selv hvordan sen skal se ut inni ved å flytte "lommene". Koster ca 400 mener jeg å huske.

Skrevet

Babytravel sine rimelige stellevesker er helt flotte, og de har en løs stellematte i en egen lomme som du bare tar ut når du trenger den. flere rom til alt du trenger. Har hemper som kan kneppes fast rundt styret på de aller fleste vogner, i tillegg har de skulderstropp, som de også kan henge over styret med.

Ville unngått BabyBjørn-veska (helt håpløs utenom at den har et ok stelleunderlag) og alle stellevesker som har underlaget som en del av selve veska.

Har du en fin stor "lærerveske" med skulderstropp så kan du henge den på vogna og legge oppi et håndhåndkle, så har du stelleveske :-) Det er egentlig ikke noe mer "magisk" enn det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...