JuniBbay:) Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 flere her inne som har termin samme da:)
tre egne og ei på lån:) Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 JA!!!!! Jeg har forløpig termin 24.mai:) Hurra for oss:) er ikke inne her så ofte, men du ser meg nok iblandt:)
MinTurNå Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Heisann:-) Jeg har også foreløpig termin 24.mai! Det er kjempestas å endelig være gravid! Det er nesten ikke til å tro... Vi har foreløpig ikke fortalt det til familiene våre, men jeg har "sladret" til to gode venninner og til sjefen. Men de har selvfølgelig lovet å holde tett til vi føler oss klare til å fortelle det til resten av verden:-) Jeg tror vi venter til i uke 10 eller 11. Har dere fortalt det til familie og venner? Lykke til alle sammen - jeg håper det går fint for oss alle:-) Hilsen meg (førstegangsgravid, blir 31 i år, lykkelig forelsket/forlovet og veldig lykkelig gravid, Oslo)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har også termin 24 mai=) Har fortalt det til familie og venner, men har bedt dem om å tie stille til jeg har vært hos, skal der 26 oktober...gruer meg til det forresten:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå