venter x3 Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg er blitt 40% sykmeldt pga kvalme, og er veldig trøtt om dagen. Legen sa at livmoren var stor, og passet til 9-10 uker. :-)
Mai-prinsesså..termin 26 mai Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Heisann:) Jeg har også termin 17 mai......håper for babyens del at han/hun slipper å komme til verden på denne dagen da... Er også s.meldt...100 % pga kvalme og oppkast;=(D er no dritt....håper d snart kan avta.... Har to barn til på 6 og 3 år som også skal ha litt av mammas oppmerksomhet:=) Har du noen barn fra før da???
kaos83 Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Hei:) Jeg har termin 17 mai! Jeg er trett og sliten og kvalm og super hormonell. Jeg har lagt pappaen fullstendig for "hat" (sterkt ord, men mener det ikke så ille) Og kjemper meg igjennom dagene med full skole , ekstrajobb og treåringen min som jeg har verdens dårligste samvittghet for fordi jeg er så trøtt hele tiden.... Jaja ikke lenge igjen nå før vi er over på andre trimester. Det skal bli deilig:)
venter x3 Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2007 Ja, jeg har en gutt på 2 år. Da jeg var gravid med han var jeg sykmeldt 100% nesten hele svangerskapet pga kvalme og oppkast. Håper det blir annerledes nå!!!!!! Lykke til dere to andre:-)
jippii Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 jeg har også termin 17.mai! Men imotsetning til mange andre, synes jeg det hadde vært morro at mini kommer den dagen. (har ett barn fra før, og fødte på termindagen den gangen)
med baby nr 4 i magen Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 jeg har ei jente på 7 år, hadde ultralyd termin og lege termin 17 mai og jenta kom 17 mai. Helt greit det , bare litt mer styr for meg, klarer altid å trylle frem kaker , presanger og noen av besteforeldrene i løpet av kvelden. de andre besøkene blir en annen dag! hun kom 10.20 akkurat klar til posisjonen,he he,fikk rød fin kjole på seg og feiret sin første 17 mai på sykehuset. Verre med mor var vel ikke klar før i 12 tida.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå