Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg er 6 uker på vei nå, har har fortsatt ingen symptomer på at jeg er gravid Ingen kvalme, ikke ømme bryster, ingen murring i magen.. ingenting. Hadde såvidt ømme brystvorter i starten, men det gikk over fort. Er det flere som ikke har det? Redd for at det ikke er liv der inne..
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Å nå ble jeg lettet!! Har opplevd akkurat det samme som dg. Ingen symptomer.er også 6 uker på vei. Mistet for ca 2mnd siden og da var jeg super dårlig med alle symptomer, men da jeg var på UL i uke 12 var det ikke noe foster! (livmor var fult utviklet,kroppen er litt treig til å få med seg at det ikke er noe foster der) Så denne gangen tar jeg det som et godt tegn at jeg ikke er så dårlig...Tror å håper på at et lite nurk deler alle hormonene med meg så jeg ikke får dobbel dose....
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Huff, blir nervøs av dette.. håper dette ikke er unormalt! Kan man teste positivt på test etter at fosteret eventuellt har dødd? Testet meg seinest i går. Vi må bare tro og håpe at det går bra.. men er ikke lett når man leser om alle de som allerede er skikkelig gravide
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 ja en kan tester positivt opp til 14 dager etterpå, p.g.a hormoner! men dette er ingen vits i å tenke på.en kan ikke gjøre noe til eller fra uansett. Så vi får bare kose oss og tenke gode tanker!!!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Det er normalt å ikke ha noen symptomer så tidlig i svangerskapet. Være glad så lenge dere slipper ømme bryster, magesmerter og kvalme, for det vil tidsnok komme. Lykke til med svangerskapene begge to.
JuniBbay:) Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 heldig er du som ikke har noen symtomer:) er jo noen som går uten noen, mesuner dem ja:) skulle gjerne sluppet unna kvalmen,ømme bryster,halsbrann, konstant løping på do,og sikelig mat lyst he he:) kos deg masse med den lille som vokser i magen:)
♥Mammatil3små♥ Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg er 7+2 i dag,og har ikke hatt noen symptomer, før for 3 dager siden-da begynte jeg å bli kvalm. Så na har jeg vært kvalm 24 timer i døgnet de siste dagene. Har ikke hatt ømme pupper heller,mn nå kan jeg kjenne d innimellom... Symptomene kommer nok;)
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #8 Skrevet 13. oktober 2007 flott og høre andre som er i samme båt..kjenner ikke en ting., og hadde også litt ømme bryster de første ukene..har en del gjennomsiktig utflod det er vle alt..er i uke 6..men HÅPER på å bli kvalm:-) har mistet 3 ganger og blødde alle gangene så vil ha et symptom...:-)
ballblom Skrevet 13. oktober 2007 #9 Skrevet 13. oktober 2007 Ikke jeg heller.. såvidt jeg kan kjenne at brystvortene er ømme, og innimellom stikker det bittelitt i siden på magen. Men ellers ingen symptomer. Har alltid utflod, så ingen forskjell der heller :-/ Håper på litt kvalme snart, så jeg kan slappe av litt...... graviditet er nervepirrende greier igrunn
mamman til karen elisabet. Skrevet 13. oktober 2007 #10 Skrevet 13. oktober 2007 til dere med ingen symptomer. Jeg gikk de første 10 ukene uten symptomer.Men da kjente jeg streksmerter. Ellers var det ikke noen symptomer husker jeg egstet meg mye for dette. Nå er jeg 15+5 og veldig øm bryster om kvelden og mye streksmerter. og en liten mage har kommet til synne. Tror dere ikke skal beskymre dere så mye å heller nyte et symptomtfrit svangerskap så langt. Lykke til!
litjpia73 Skrevet 14. oktober 2007 #11 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg bekymret meg veldig for symptomene i mitt forrige svangerskap i sommer. Hadde ømme bryster og hard mage, men ellers ingenting. Har etterhvert funnet ut at det går like ofte bra for de som ikke har særlige symptomer som de som har fullt opp med kvalme etc. Har derfor tenkt å prøve å ikke bekymre meg så mye denne gangen. Det er ingen vits i det. Ettersom jeg mistet sist har jeg tenkt å få tidlig UL bare for å roe nervene. Gyn på sykehuset sa at jeg kunne be om det ettersom jeg hadde en SA bak meg. Gleder meg til å se at det er noe der :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå