Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er på rugedag 4. Har ømme bryster og murringer litt diffust i underlivet. Oppblåst!

Lurer egentlig på hvor mye symptomer det er vanlig å få av progestan-kapsler.....det er jo egentlig umulig å vite om symptomene kommer fra medikamenter eller evt.graviditet. Uff, blir litt sprø av å vente!

Jeg er på rugedag 6, og som venter7 sier så kan alle symptomer like så godt tilskrives hormonene som noe annet, så gidder ikke overanalysere alt som skjer med denne kroppen.

Skal ta blodprøve 31.10, og tror faktisk ikke jeg vil teste selv før det.

Når man setter inn fryseegg i stimulert syklus får man ikke blødning før man slutter på medisinene så slipper å holde utkikk etter tanta og da kan jeg likesågodt vente og være gravid til det motsatte er bevist, hehe

Jeg er på rugedag 2 og har planer om å teste i morgen! Hehe, neida, får vel prøve å holde meg i skinnet vel... Skal ta blodprøva 1.november, men regner med å svi av et par tester før den tid..men ikke enda! Symptomer: ømme pupper og murring i magen, men har forstått det sånn at det er crinonen som forårsaker det? Er så spennende dette her, så det er helt uutholdelig!!! Jeg krysser fingrene for oss alle!!

Jeg er på rugedag 7, og jeg er GRAVID!!! Hehehe:o)))) Hvertfall er det det kroppen min innbiller seg:o)))) Jeg skal med andre ord kose meg som gravid til testen sier det motsatte:o))) Er kvalm, kvalm, kvalm og trøtt med pupper som holder på og hoppe ut av BH-en )som plutselig er blitt litt liten)

:o)) Testen som egentlig skal tas på mandag blir nok kanskje tatt på fredag (eller lørdag om jeg holder ut så lenge!!)

Annonse

Frøya!!

Det høres ut som om du er gravid! :) He he....tror det går rette veien for deg nå!

Jeg vil også være kvalm....føler meg egentlig ikke gravid i det hele tatt, så merker jeg begynner å miste håpet:(

Men vi har jo en god stim her inne, så vi får bare krysse fingrene for alle sammen. Måtte vi alle oppleve nyåret med voksende mager;)

Jeg er på rugedag 2, og har vel offisiell testdag den 3.11. Rakk aldri å tenke tanken forrige gang om å teste før tiden før forsøket var over, tanta kom på rugedag 10.. Så kommer jeg over den tidsfristen spørs det om jeg holder til rugedag 14.. Har ingen avtaler om blodprøver, det har jeg ikke tenkt på.. Har jo holdt til ved St. Olavs og bor i Bodø, så det er vel lite aktuelt å reise helt til Trondheim for en blodprøve... Kan jo selvfølgelig ta den her, det er ikke det.

Har ikke akkurat symptomer, bortsett fra min høyre ømme pupp. Det er ikke noe nytt, for å si det sånn. Den er der i vanlige sykluser før mens, og den har vært der under ruging tidligere.

Og altfor tidlig å si noe om hverken det ene eller det andre - har jeg bestemt meg for....

Spennende for Frøya som er kommet så langt i rugingen at ting har begynt å skje! :)

Jeg har plutselig fått en skikkelig bad feeling:(( Kvalmen er nesten ikke der lenger nå, og jeg kjenner absolutt INGENTING i magen lenger....Huff, den symptomjakta kan gjøre alle og enhver sprø...

Jeg må bare overbevise meg selv om at det er ikke alle som har symptomer selv om de er gravide...

Måtte rugedag 14 komme fort fort, sånn at jeg får et svar...

Jeg ble visst nok helt fraværende her etter jeg fikk satt inn mitt egg. Fikk sykt barn når jeg kom hjem fra sykehuset, så jeg fikk ikke akkurat slappet av, som jeg hadde planlagt.

Jeg har hatt skikkelig murring i magen (det hadde jeg ikke når jeg ble gravid med sønnen min, kun humør svingninger). Tok en test i dag tidlig, er på min rugedag 10, og den viste et svagt kryss (forrige gang fikk jeg kryss på rugedag 11). Er så tidlig ennå så jeg tør ikke å glede meg så mye ennå....

Frøya: Det er så tidlig ennå, så det kan gå mye fram og tilbake med dvs symptomer... Krysser fingrene for deg!!

Håper at det blir mange uke 42-jenter her som blir gravide nå!!!

Hei Frøya

Du må bare ikke miste motet:) Jeg hadde en sånn dag i går hvor jeg ikke kjente noe lenger, brystene var blitt mye mindre ømme, og murringa nedentil var borte, men i dag kom det tilbake, og brystene er ennå mer ømme enn før=) Det går visst litt i rykk og napp det der;) XXXXXXX Skal gå bra det her for oss alle!!

Annonse

Først vil jeg si: gratulerer milda! :)

Med meg derimot går det dårlig :( begynte å blø i går, på min 6 rugedag. Huff, ble så lei meg. Så da var det over for meg for denne gang :( .

Men får prøve å tenke positivt, jeg har enda to forsøk til :)

Håper virkelig det går bra for dere andre her inne, håper på mange positive tester om noen dager:)

Gratulerer med positiv test Milda, krysser fingrene for at testen viser enda sterkere om et par dager.

Veldig leit at det ikke gikk for deg Blueberry, men flott at du allerede har neste forsøk i tankene.

Selv er jeg nå på rugedag 8, og merker ikke så mye annet enn litt murringer i magen av og til og en skikkelig kvalme som har fulgt meg de siste to kveldene. Uansett så kan alt komme av hormonene, så prøver å ikke legge for mye i noen symptomer.

Jeg veksler mellom å være super positiv til å tenke at dette sikkert ikke går denne gangen heller, så jeg skjønner hvordan du har det Frøya.

Vanskelig å styre denne berg og dalbanen, det er nok bare å holde seg godt fast.

Det er jammen hardt og være ruger, gitt:o)))

Jeg føler at absolutt alle symtomene har forlatt meg. Vet ikke hva som er verst av falske symptomer av hormonene eller ikke symptomer i det hele tatt? Hadde hvertfall håpet og troa så lenge jeg kjente noe...

Har fått meg en aldri så liten pep-talk av min gode venn, "Vilsågjerne", så her er det bare og håpe på det beste, og vente til test på mandag før jeg graver meg ned i selvmedlidenhet som kanskje viser seg og være helt unødvendig:o)))

Er kommet meg til dag 9 nå, så testdagen nærmer seg med stormskritt:o) Blir vel en aldri så liten tyvtest på lørdag:o)))

Tusen takk Line*igang m/ivf!

Håper også at du kommer etter:-)

Føler at jeg har vært ubeskrivelig heldig, hvis dette går greit nå!

Fikk 2 levedyktige egg under min første IVF. 1 egg er sønnen min og det andre har jeg i magen. Men jeg tenker også mye på andre som får gå igjennom ivf etter ivf innen de lykkes... Hvorfor kan ikke alle jenter være like heldige?! Men vi må vel være positive og håpe på at mange av dere uke 42-jenter vil lykkes denne gangen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...