Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg fikk 7 befruktede egg!! Er strålende fornøyd! Skal på sykehuset og sette inn ett i morgen:-) Mannen her ble helt i hundre, og holdt nærmest på å slå stiften på stuebordet..hihi..

Flippa: Grattis!!! Det gikk fint med oss begge jo!!

Var Flippa og jeg de siste på uke 42 tro? Da er det jo bare for oss alle å holde mot, humør og optimisme oppe sammen i noen laaange dager fremover..Dette har vært en skikkelig gla'tråd så langt, så nå får vi alle sammen krysse fingrene for at det ene blå krysset etter det andre strømmer på her:-)

Ha en kjempefin helg alle sammen!!!

Gratulerer Flippa og Lina, da blir dere rugere i morgen begge to.

Da foreslår jeg at vi alle krysser fingrene for at Solvilha2 sitt fryseegg overlever opptiningen, for nå tror jeg hun er sistemann ut av hele uke 42 gjengen. Hun skal vel også sette inn i morgen hvis jeg ikke har fått helt alzheimer her nå.

Det ser jo strålende ut foreløpig ihvertfall.

U GO GIRLS

Annonse

Phu, det var de gode nyhetene fra Lina også ja - et sterkt resultat :)

Da har jeg troen på at vi begge ruger fra i morra.

Håper det samme gjelder for "sistemann" i rekka, vi skal ha alle med! :)

Ønsker alle en strålende fredag - jeg skal pleie kroppen i badekaret med nyinnkjøpt lavendelolje fra Body shop og ansiktsmaske, og deretter tilbringe kvelden med taco, gullrekka på nrk og slappe av etter en nervepirrende uke. Nå føler jeg bare at dette går veien, og den følelsen skal jeg koooose meg med. :)

Hei jenter!!

Lurer på om noen vet når eventuelle graviditetssymptomer begynner å gjøre seg gjeldende? Nå er jeg symptomjeger.....har fått for meg at jeg ikke tror jeg er gravid i dag.... Føler meg nemlig helt som vanlig, bare bittelitt oppblåst. (rugedag 3).

Flere som går på progestan-kapsler? Evt noe annet? Vet dere noe om forskjellene på disse preparatene?

Tittei:o)

Jeg skulle ha en BIM-pause mens vi var på familiebesøk i helga, men her sitter jeg med PC-en på fanget:o)) Jaja:o)

Godt og høre at det ikke bare er jeg som er en symptomjeger:o)

I dag er jeg på rugedag 5, og føler meg også nesten som vanlig. Kun litt "tung" nederst i magen. Brystene er som to døde sild. Der kjenner jeg absolutt ingenting!

De andre dagene har jeg hatt skikkelige mensmurringer. I tillegg har jeg vært kvalm de to siste dagene, spesielt i går.

Tror egentlig det er litt tidlig og lete etter symptomer riktig enda, men man klarer jo ikke og la være....

Jeg går på Crinone. Vet ikke hva som er forskjellen på det og de kapslene du tar utenom hvordan de ser ut, og hvordan de settes.

Hei igjen Frøya:)

Man blir skremmende hekta på BIM ja.....tror mannan min er helt sjokkert av meg. Har aldri sittet så mye foran dataen som nå:) Pleier å klage på at han sittter mye med PC-en...

He he....likte det med de to døde silda:):) Godt med litt humor også oppi det hele. Men jeg VIL bli kvalm og få ømme bryster og alt det der!!! Håper det kommer snart!

Hei alle uke 42-jenter!

Henger med på denne tråden :)

Hadde uttak torsdag uke 41, tre egg ble befruktet. måtte vente fem dager før jeg fikk tilbakeført ett egg, altså på tirsdag denne uka.

er det vanlig å måtte vente så mange dager, ser dere fikk satt tilbake etter to dager, blir så bekymra:)

to av eggene hadde stoppet og utvikle seg :( så det ble ingen på frys..

Egget jeg nå ruger på hadde delt seg mange ganger og var på tur til å bli en blastosyst (eller hva det heter) var litt "tregt" i delingen. håper det er et gullegg :)

Ellers så er brystene veldig ømme. stikkinger i nederst i magen (særlig i går). Skikkelig oppblåst i magen og kvalm. det er vel bivirkninger av crinonen :)

Masse lykke til alle sammen!

Hei Blueberry!

Hvor hører du til? Privatklinikk? I det offentlige er det vanlig å sette inn egg etter 2 dager, men tror det er en fordel å vente lengre. Da går det ann å se hvilke egg som faktisk deler seg slik de skal og utvikler seg på en bra måte. Så dette går nok bra for deg!!!

Jeg fikk satt inn på torsdag, 2 dager etter uthenting. Fikk 3 på frys.

Lykke til og velkommen blant oss 42-jenter:)

Annonse

Daaaaa er jeg blitt ruger! :)

På ett stk 5-delt egg.

Johoo! Helt nydelig å ha en hel uke til med ferie tilgode fremfor meg, hvor jeg bare skal slappe av, lese bøker, gå turer, vaske kjøkkeninnredning og rydde i skuffer og skap, og bare vente på at tegnene på at vi har lyktes skal begynne å komme. For vi SKAL lykkes - det er ikke snakk om noe annet! :)

Gratulerer som ruger Flippa=) Blir så spennende det her!! Ser at flere nå har begynt å kjenne etter symptomer osv... Jeg har hatt masse murringer over skambeinet og nederst i korsryggen. Veeeldig ømme bryst og har hatt (unnskyld meg) helt lys e rosa crinone-klumper, noe som skremte meg litt... Er på rugedag 5 .

Frøya, når skal du teste?? Venter du helt til den 29? Jeg skal ta blodprøve den 25 og tenkte jjeg kunne jo ta en test kanskje da!? Det blir rugedag 10.

Gratulerer som ruger, Flippa og blueberry:o)

Nanna: lys rosa crinone-klumper er heeeeelt normalt. Det skal du ikke bekymre deg for. Jeg hadde det i starten. Nå er de små klumpene mest hvite.

Det med at brystene er som to døde sild tror jeg at jeg skal ta litt tilbake nå:o) De er mye mer ømme nå enn de var tidl, men kun når jeg klemmer lett på de (klarer IKKE og la være...), de er blitt større og mer kompakte (i følge sambo), tror det brune rundt selve vorta er større, og jeg har ett par blodårer som jeg mener er blitt mye mer synlig.... Hmmmmm, dette blir altfor spennende fremover... Jeg skal IKKE vente helt til den 29. før jeg tester, nei..Det tviler jeg på at jeg klarer...Tror jeg gjør som Emilia og tester på lørdag, på rugedag 12. Er du med på den?? Eller kanskje jeg også tyvtester på dag 10....Det er IKKE lenge til...Oi, det kribler litt i magen nå:o))) Om egget festet/fester seg hos meg, så tror jeg det skjedde på dag 3. Da fikk jeg en plutselig og "voldsom" smerte i magen som jeg måtte puste meg gjennom. Varte ikke så lenge, men lenge nok...

Du skal sikkert ta blodprøve så tidlig siden egget ditt hadde delt seg så mye før du satte det inn...Herreguuud så spennende!!!

Og tenk, nå er vi på rugedag 6 (siden kl er over midnatt)!! Og vi er fortsatt like gravide hele gjengen:o) Koselig:o) Nå mangler vi bare Solvilha2, og i dag er vel den magiske dagen.

Lykke til Solvilha2 med innsettingen!!

Hei venter 7!

jeg hører til UNN I Tromsø. De sa at de satte inn på dag tre eller dag fem. Siden dag tre var en søndag (stengt) ventet de til dag fem.

Glemte å spørre hvorfor de ikke satte inn dag to og dag fire, men det er vel forskjellig praksis fra sykehus til sykehus.

Er det forskjell på privat og offentlig?

Hegemus: jeg er også på rugedag 3. Ingen symptomer bortsett fra oppblåsthet og litt ømme bryster (tar også progestan-kapsler).

Blueberry: Jeg trodde det var forskjell fra privat og offentlig fordi det krever mer ressurser når embryoene settes inn etter flere dager....men det er vel kanskje forskjell i det offentlige og!

Vel, vi får holde ut jenter!! Blir fælt å vente helt til anbefalt testdag...

Gratulerer alle rugere. Takk for lykkeønskninger.

Alt gikk fint med tining og nå er jeg stolt ruger av ett gullegg. Har enda to i frysen men har bestemt meg for at denne gangen blir det.

Så spennende at noen har kommet så langt allerede. Kjekt med litt symptomjakt, Syns det virker som evigheter til det skal testes.

Fikk beskjed om å rekne imorra som dag en.

Skal tro hvem som ikke klarer å holde seg og tester først, hihi.

Heihei Hegemus=)

Jeg er på rugedag 7 i dag (mandag) og har bestem meg for ikke å teste før testdagen neste mandag 29;) Ellers har jeg samme symptomer som for noen dager siden. Ømme pupper som har fått en mørk ring rundt brystvorta, murringer over skambenet og i korsryggen og har hatt bittelitt lys rosa crinonerester..... ÆSJ!! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...