Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for velkomst Frøya

Spennende å følge med alle som er og straks blir rugere. Gleder meg til søndag nå. Håper egget overlever tining og ser bra ut. Blir vel den siste som skal teste jeg da. Blir to spennende uker for oss alle.

Masse lykke til alle sammen.

Da var uttaket over! Fikk ut 14 egg, så det må jeg være fornøyd med! Fikk godt med smertestillende, så kjente ikke så mye til det..tok to paracet på vei hjem, og er i grunn i fin-fin form:-) Ligger på sofaen nå mest for syns skyld, så min kjære skal skjønne at det er han som kan lage middag i dag..hihi...

Gruet meg ikke så veldig på forhånd, men er likevel glad det er gjort! Og så er det bare å krysse fingrene for at mange av eggene blir befruktet nå da!!

Ha en fin kveld alle sammen!

For en opptur vi har hatt i dag! Fikk ut 5 egg!!

Helt utrolig, og så mye mer enn de andre 2 gangene tilsammen!

Nå venter jeg bare spent på telefonen i morra formiddag for å høre om det blir Trondheimstur igjen på lørdag.

Uttaket var vondt denne gangen, må si det. Litt gjenstridige poser, men søren heller - med 5 egg var det bare verdt det.. :D

Lina; kjempefint at du fikk en skikkelig storhøsting hos deg også - det er jo helt suverent. Så er det bare å sende alle gode vibber og tanker og kanskje en bønn eller to til de skålene som inneholder cellene våre og som forhåpentligvis slår seg sammen i løpet av natten. :)

Kjenner at det er en god steam i denne tråden, er kjempeglad for at så mange har fått gode nyheter så langt. Det må BARE fortsette dette her! :)

Flippa!!!

Strålende!! Har vært spent på å høre fra deg, siden vi jo ligger helt likt i løypa!!! Det ER en god steam i denne tråden som du sier, det skal fortsette, og så skal vi få en bølge av blå kryss her etter hvert!!!!!

Da får vi bare vente spent på "dommen" i morgen, jeg får ikke vite noe før ved 15-tida!

masse lykke til videre, og ha en fiiin kveld!!!

Annonse

Så bra at uttakene deres gikk greit og gratulerer med mange egg begge to. Er bare ett som skal til. Nå må vi xxxx alt for at alle blir befruktet og deler seg normalt.

ÅÅÅÅ nå begynner det virkelig å gå opp for meg at jeg snart blir ruger. Satser på at egget tåler tining, alle mine tidligere har gjort det.

Ha en fin kveld jenter!!!

Her skjer det ting ser jeg!!! Hurra for Lina og Flippa!!!! Gratulerer med gode resultat begge to!!! Krysser fingrene for at fortsettelsen blir like bra:o)))

Jeg er kommet meg til rugedag 3 nå, så her sniker dagene seg sakte, men sikkert fremover. Har hatt noen skikkelige tak i dag i magen, og det er godt og kjenne at det jobber litt der nede:o)

Hvordan går det med deg, Nanna??? Du som er kommet like "langt" som meg:o)) Det er vel kanskje litt annerledes med dere som tross alt har vært gjennom uttak på forhånd, og er mørbanket i magen etter stimulering osv. Jeg har jo tross alt blitt spart for det.

Ha en fortsatt fin kveld, jenter!!

Hei alle sammen!

Nå er jeg den lykkelige ruger av ett gullegg:) Innsetting i dag gikk bra, og det ble 3 frys. Men ennå mørbanket, oppblåst og har en del mageknip. Håper det går over snart!!!

Nå gjenstår 14 nervepirrende dager før testing.....det blir nok 2 laaaange uker!

Lykke til med telefonen i morgen, lina! Vet hvor spennende det er!! Men det går nok bra:) Når du har 14 egg blir helt sikkert en del befruktet!!!

Til venter7:

Grattis som ruger nå!!! Må være en deilig følelse!!

Frøya: Jeg har tenkt til å adoptere din "gravid inntil det motsatte er bevist"..syntes den var god!! Du skal teste den 29. ser jeg, det er jo "bare" ti dager til det!! Regner med det blir ti laange dager for deg:-)

Lykke til til alle andre her på denne tråden, som Flippa sa, det er god steam her nå!!

Ha en fin dag alle sammen!

Jammen kommer det mye hyggelige nyheter på denne tråden.

Gratulerer som ruger venter7, flott at du fikk egg på frys også.

Krysser alt for at eggene dine blir befruktet Flippa, og så fint at du fikk ut 5 denne gangen, og for deg Solvilha2 som venter på tining av fryseegget ditt. xxxxxx

Da er vi vel rugere alle sammen her snart, og jeg legger inn opsjon på mange blå kryss her om et par uker, hehe

Det syns jeg vi har fortjent, eller hva jenter ?

Det er forøvrig veldig behagelig å ruge på to fryseegg denne gangen og slipppe alt ubehaget jeg hadde sist gang med overstimulering og det hele, men samtidig så har jeg ingen symptomer på noe som helst så det hele føles nesten litt uvirkelig.

Ønsker dere en god helg.

Denne tråden er hyggelig å følge opp!!! Så kjekt at det ordner seg for de fleste:)

I dag føler jeg meg mye bedre enn de siste dagene! Tror nesten den lille spiren gjorde meg bedre:) He he...blir nok mye overanalysering i dagene som kommer. Men koser meg som ruger! Nå er det helg og vi har sjansen til å bare slappe av og kose oss....blir deilig!

Christiane: Høres ut som du har det bra med dine to spirer:) Hvilket forsøk er du på? Nr.2? Fryseforsøk?

Jeg fikk beskjed om at jeg antakeligvis kunne velge om jeg ville sette inn ett el.2 egg ved et evt.fryseforsøk senere. Vet du om det er større sjanse for å lykkes når det settes inn to? Har lest litt motstridende inf.om det.... Men for all del: det er jo IKKE mindre sjanse for å lykkes! Det vet jeg jo...

Annonse

God morgen alle sammen:o))

Er bare innom her for og ønske dere alle sammen en riktig god helg! Må dere ruge godt, og husk: vi ER gravide til det motsatte er bevisst:o) Om knappe to uker, og for noen litt mer enn det, så skal det bli mange blå fine kryss, og digitale tester som lyyyser GRAVID!

Nå skal vi ha en blå bølge her inne, så vi skal alle sammen kan samles på Gravide slitere for der er det ganske stille for tiden. DET må vi jo gjøre noe med:O))))

Forhåpentligvis er vel også Hege-mus blitt ruger nå:o)

Håper dere to, Lina og Flippa får hyggelige nyheter på tlf i dag, og at det blir innsetting på dere i morgen.

Masse lykke til til deg, Solvilha2, med innsetting på søndag!

God helg!!

Lina: det er bare og adoptere i vei:o))) Jeg har også adoptert den der "gravid inntil det motsatte er bevisst" en plass:O)

Det blir ti laaange dager fremover nå, ja, men jeg får passe på og fylle de med litt av hvert, så de går LITT fortere. Tenker og begynne på jobb igjen på mandag f.eks. Håper det går greit...Har hatt litt valgets kvaler i forhold til det..

Hva gjør dere andre som jobber? Jobb eller sykemelding i rugetiden?

Venter7;

dette er mitt første fryseforsøk men andre totalt, hadde mitt første icsi forsøk i mai, som ga negativt resultat men 6 fine egg i fryseren.

Frøya;

denne gangen jobber jeg iom at jeg ikke har noe ubehag av forsøket. De ville gjerne sykemelde meg fordi de er redd at jobben min er for stressende, men lovet å ta det helt med ro så da fikk jeg lov allikevel.

Sist forsøk ble jeg sykemeldt pga overstimulering, da fikk jeg rett og slett ordre om å gå hjem og legge meg, hehe.

Føler at tiden går fortere når jeg jobber, og så lenge jeg ikke sitter med følelsen av å ha "harehjerte" eller føle at " pokker, dette rekker jeg ikke" så var det visst greit.

Glemte helt å svare på spørsmålet ditt ang sjansen for å lykkes med et eller 2 egg, venter7.

Er veldig stor forskjell på hva de forskjellige klinikkene sier ang dette.

På Aleris sier de ca 25% med ett egg i naturlig syklus.

Nå er jeg i stimulert syklus, noe som visstnok økte sjansene litt samt at 2 egg var med på å øke den ytterligere.

Så fikk derfor beskjed om at i mitt tilfelle, med to gode egg, fine slimhinner osv var det ca det samme som ved vanlig prøverør 30-40%.

To egg øker selvfølgelig muligheten for tvillinger, men det bekymrer meg mye mindre enn tanken på å gjøre dette mange ganger før jeg lykkes, så jeg skal kjøre to hver gang nå til spiren(e) sitter.

Høres bra ut Christiane:) Kan bli travelt med tvillinger, men skulle gjerne hatt det jeg!!! Håper begge spirene dine klamrer seg fast!

Jeg har fått 6 dagers sykemelding pga.overstimulering, men ikke sikker på om jeg kommer til å ta ut alle. Ser formen litt an....synes det er greit å komme i jobb:) Og mener bestemt at det ikke skal ha noe å bety for resultatet. Bare godt å være i bevegelse og ha noe å fylle dagene med. Men det kommer jo selvfølgelig litt an på type jobb...

Hei jenter!!!!

Hvordan går det med dere? Jeg er på rugedag 4 i dag. Masse murringer (Over skambenet) I livmora tror jeg, og nederst i korsryggen. Håper bare det ikke er mens på vei. Mister motet når jeg kjenner dette. Kjenner dere noe da? Så Lina har fått satt inn fryse-egg!! Gratulerer da!! =) Klem

Hei, Nanna71..

Nei, det var ikke meg som hadde fått satt inn fryse-egg..jeg skal ringe sykehuset om en liten halvtime og høre om eggene er befruktet jeg..så forhåpentligvis kan du gratulere meg i morgen i stedet..hehe..foreløpig har jeg bare sommerfugler i magen:-)

Klem

Da har jeg fått den etterlengtede telefonen fra St. Olavs om ståa. 2 av 5 egg er befruktet og ser perfekt ut!

Hvis alt deler seg som det skal til i morra er jeg faktisk ruger på denne tida i morra :D

Og de kommer sannsynligvis til å sette inn begge 2 ifølge legen... Gulp..

Håper dere 2 små utvikler dere og holder på akkurat nå!!

Så er jeg superspent på deg Lina hvordan det har gått! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...