Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Her var jeg igjen hehe.. prøve å holde meg her nå da;) Jo i rugetiden skal jeg ta det veldig med ro. Jobber ikke for tiden, så har jo muligheten til å sove mye og hvile. Jeg stressa egntlig masse ved forrige forsøk, vi reiste på ferie til Paris da, og der var det litt stress for å rekke alt og mye gåing. Denne gangen vil jeg prøve å stresse så lite som mulig og bare slappe av. Blir så drit kvalm og får magesmerter hver gang jeg tar crenone. Ca ti min etterpå. Er vanilgvis forferdelig glad i søtsaker, men nå klarer jeg ikke tyggis engang. Fikk lyst på pinnekjøtt i går. hehe Det er nok hormonene som løper løpsk inni meg.

Fortsetter under...

Enig med du!! Denne gangen må det være hans tur og ta opp temaet giftermål!! Håper han skjønner tegninga snart, da, og får fingeren ut og frir til deg!!!

Godt og høre at det ikke bare er meg som får magesmerter når jeg tar Crinone. Ikke skikkelig kjempevondt, minner mest om luftsmerter. Ellers er jeg sånn i magen som jeg bruker og være når jeg har mensen; skikkelig oppfylt. Kan gå maaaange timer uten mat, og plutselig er jeg kjempesulten hele tiden, og kan bare ikke få nok:o)) Slipper heldigvis kvalmen. Den kjente jeg mye til i starten med Progynovaen. Varte kanskje en uke eller noe, så sluttet den.

Pinnekjøtt, ja:o))) Hehehe:o))) Sånn er det med løpske hormoner i kroppen:o)) Frøya-mannen er meget spent på hva denne jenta får ekstremt lyst på når hormonene tar overhånd:O)))

Er det forresten ikke kjempebra og få satt inn et egg som har delt seg så mye som ditt?? Det viser jo at det er et gullegg som du har alle odds for og lykkes med!!! Vi fikk bilde av vårt egg med oss. Der ser vi at egget har delt seg i åtte:o)) Fikk også se på skjermen etter at egget var satt inn. Kjempegøy:O)))

=O) Så utrolig arti med bilde av egget da!! Det fikk ikke vi. Men du var i Finland ikke sant? Sikkert litt andre prosedyrer. Ja håper det bare er positivt at det ert så mye delt da. Ditt var jo 8 delt, og det er jo og mye;) Jeg er kjempe-oppblåst i magen, etter overstimuleringa. Jeg hadde endel forstørra eggstokker og livmor på ul i går. Ser ut som jeg er 4 mnd på vei. (Har vanligvis ikke mage i det hele tatt), gått opp 9 cm i magemål på 5 dager.. hehe Du er ikke tilfeldigvis fra Frøya? :) Har skjønt det sånn at du har et donor-egg!? Arti at det går an å gjøre det sånn!! Så synd de ikke gjød dette i Norge. Urettferdig er det. Men nå har du altså blitt ruger=O) Stili

Det var Frøya-mannen som ville ha bilde av egget:o) Han ba om og få det printet ut, men det var faktisk legen som på eget initiativ viste oss det:o)) Var en fantastisk lege vi var hos i går!!! Har aldri opplevd og få så mye god informasjon på en gang:O))))))) Han brydde seg virkelig!!

Dette er et donoregg, ja, siden jeg er kommet i tidlig overgangsalder. Skikkelig molboland dette som ikke tilbyr donoregg til oss som ikke produserer egne...Men vi er ikke rådløse, og Finland var en god plass og hente hjelp i:o))) Ifølge gynekologen "min", så har de meget gode resultater og vise til:o))

Huff, overstimulering høres ikke spesielt godt ut... Du får finne deg en stor og god kosebukse, og ta livet helt med ro. Håper magen din etterhvert vokser seg stor og god igjen, men da av helt andre årsaker:o))

Jeg er ikke fra Frøya, nei. Nicket er hentet fra norrøn mytologi:o)) Var sambo sitt forslag. Tror Frøya er frukbarhetsgudinnen:O)))

Nå skal jeg og min forlovede (hihi, rart og skrive det...) ut og få oss en matbit!! Er sååååå sulten....

Vi snakkes mer senere!!

Klem

Annonse

Da er egguthentingen over!! Fikk ut hele 15 egg!! Så nå må de bare bli befruktet....er kjempespent på den telefonen i morgen. Har fått beskjed fra legen om å ta det rolig noen dager ettersom jeg er så stimulert. Tror han er redd for overstimulering:(

Ellers gikk egguthentingen fint! Ikke noe særlig smertefullt. Men ble rimelig neddopet av de smertestillende medisinene på forhånd. Ble både svimmel og kvalm. Har sovet en stund på sofaen nå:)

Lykke til med rugingen Nanna og Frøya! Håper å joine dere snart:)

heisann.

Da er jeg omsider tilbake i sofaen hjemme.

( Måtte bare innom favorittkafeen og feire med et stykke gulrotkake først, hehe)

Er nå ruger av to egg, som visstnok så veldig bra ut og slimhinne på 1 cm, så forholdene er ihvertfall lagt til rette.

Fikk beskjed om å ta det med ro ut dagen ellers så kunne jeg gjøre som jeg pleier bortsett fra å trene, det var visst upopulært.

Gratulerer så mye med forlovelsen Frøya, så koselig da.

15 egg var neimen ikke småtteri venter7, så ta det med ro på sofaen du. Jeg fikk ut 13 i forrige runde og var overstimulert men det gikk veldig bra.

Lykke til med rugingen alle sammen.

Der er dere, ja!!

Gratulerer som ruger, Christiane!! Og på to gode egg:o)) Kjempeflott!!

Tusen takk for gratulasjon. Er rart og se både seg selv og Frøya-mannen med en SLIK ring på fingeren:o)

WOW, venter7!! 15 egg!!! Det var ikke lite, du!! Da er det bare og slappe av i sofaen inntil du hører mer fra klinikken/sykehuset i morgen om befruktningen. Du har vært en kjempeflink høne. Håper de er befruktet i morgen alle sammen!!

Ikke lenge til du er ruger nå!!!

Både forlovet meg og giftet meg i fjor så vet alt om at ting føles litt uvant , men moro da.

Planla bryllup på 4 måneder, da skal jeg si det gikk unna.

Venter7; jeg ble veldig stinn i kroppen, magen stod som en ballong, men var ikke vondt. Ble kortpustet uten at jeg skjønte noe av det, på innsettingsdagen kunne legen se at alle "eggposene" hadde fylt seg opp med mye væske. Jo flere egg de tar ut, jo mer væske blir det.

Innsettingen gikk som normalt, og de sier at det faktisk er positivt å være litt overstimulert.

Fikk beskjed om å holde meg mest mulig i ro, ble sykemeldt og fikk til nøds lov å gå en liten tur hver dag.( ble andpusten av å knyte skoa, så det ble lite turer for å si det sånn)

Er det for ille stopper de innsettingen, men tror det skal være ganske ille da.

Krysser fingrene for at det blir innsetting på deg også.

Masse flotte resultater for jentene her så langt, det gleder meg. Og håper på at det vil vare!

Jeg er litt forsinket, har blitt stimulert et par dager ekstra for å få med flere eggposer. Blir uttak for oss på torsdag og innsetting planlagt på lørdag.

Håper bare det er noe å hente ut der inne...

Foreløbig er jeg da på visitt hjemme før vi tar flyet tilbake til Trondheim i morra utpå ettermiddagen. Akkurat nå sitter jeg bare å gruer til EL-sprøyta som jeg skal ta om 3 timer... Brr, den er ekkel... og skummel.. Det står så mye på spill! Søler jeg ut den er alt ute..

Og så må jeg ta den midt i "Greys anatomy"! Kunne forsåvidt ikke passet bedre, da får jeg kanskje innbilt meg at jeg er dreven på medisiner og legekunst...

Annonse

Lykke til med den Flippa, enig den er uggen.

Slipper den denne gangen siden det er frys på meg. Har fulgt med dere siden jeg også er en 42 jente. Var på UL idag (13) Slimhinnen var litt over 10 mm så det ser bra ut. Blir innsetting søndag så det er bare såvidt det ikke ble 43. Gleder meg til å ha fryseforsøk og slippe uttak. Gutten min er jo en frysegutt, så har nesten mer tro på det.

Masse lykke til alle sammen.

Lykke til med uttak på torsdag, Flippa!! Jeg håper du får et godt resultat siden du har måttet vente noen ekstra dager.

Regner med at jeg ikke er på nett igjen før utpå torsdagen en gang, så derfor ønsker jeg deg lykke til nå:o))

Det foregår mye i magen min, kjenner jeg. Altfor altfor tidlig med en symptomjakt, men jeg bare konstaterer det:o)))

Noe av det er vel dessverre bare bivirkninger av Crinone.

Velkommen hit inn til oss, Solvilha2. Blir gøy og følge deg også videre på ferden mot en liten spire:o)

Lykke til med uttak på torsdag, Flippa!! Jeg håper du får et godt resultat siden du har måttet vente noen ekstra dager.

Regner med at jeg ikke er på nett igjen før utpå torsdagen en gang, så derfor ønsker jeg deg lykke til nå:o))

Det foregår mye i magen min, kjenner jeg. Altfor altfor tidlig med en symptomjakt, men jeg bare konstaterer det:o)))

Noe av det er vel dessverre bare bivirkninger av Crinone.

Velkommen hit inn til oss, Solvilha2. Blir gøy og følge deg også videre på ferden mot en liten spire:o)

Lurer litt på hvor lenge det er normalt å ha smerter etter egguttak? Jeg begynte å få vondt i går kveld (egguth.dagen) og har fortsatt vondt når jeg beveger meg... Det er noe bedre enn i går dog! Men det kan vel ha noe med alle eggene som ble hentet ut (?). Det er jo faktisk et lite operativt inngrep.

Nå sitter jeg og venter på å ringe klinikken....hjelp! Nesten så jeg ikke tør.

Lykke til med uttak på torsdag Flippa og Lina!! Håper å høre fra dere etterpå:)

Hei venter 7=)

Det er helt normalt å ha vondt etter uttak. Jeg hadde veeeldig vondt dagen etter uttak (fredag) og resten av helgen og. Begynnte å bli litt bedre på mandag da jeg skulle sette inn;) Drikk masse vann (sånn at du kjenner du vil tisse hele tia) og et paracet! Det fikk jeg beskjed om. Som du sier så er det et operativt inngrep, og sårene må gro. Når setter du inn? :) Lykke til da. Jeg er forøvrig på rugedag 2 i dag. Klem

Klart de er blitt;) Men XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX for det..=O) Hold meg oppdatert da?! Spennende. Selv hadde jeg av 11 egg 3 som ble befruktet, det var ganske lite syns jeg, men siden jeg hadde vært overstimulert og ike fikk puregon de siste dagene pga det, så gikk endel egg "i vasken". Men jeg fikk jo satt inn 1 flott egg likevel så;)

Til venter 7

Ser du skulle ringe sykehuset nå og avtale innsetting!! Har du ringt??? Er jo spent på dine vegne!! Krysser fingrene for at de har liggende mange fine befruktede egg til deg!!!!!

Jeg skal ha uttak i morgen og innsett på lørdag:-)

Til Frøya:

Da var du igang med rugingen ja!! Gratulerer med det:-) Er jo noen fryktelig spennende dager fremover nå!! Satser på at du får en stort fint blått kryss om noen dager!!!!

Og lykke til til alle dere andre på denne tråden!! Måtte det være vår tur nå!!

Syv egg var befruktet!! Jippiiii! Nå ble jeg strålende glad:) Nå blir det insetting i morgen og kanskje noen på frys....

Jeg fikk også beskjed om å drikke vann og tygge paracet. Men tror jeg skal klare meg uten. Ikke smerter når jeg er i ro, så må nok bare sløve på sofaen i dag:) Selv om det er litt kjipt når solen skinner ute. Men hva gjør vel det? Nå har vi jo syvlinger;)

He he...føler meg litt euforisk nå. Takk for gode råd, Nanna!! Blir kjekt å følge deg også!

ÅÅÅÅÅ!! Gratulerer med så mange befruktede egg da:))) Ja da får du nok noen på frys;) Bare samle krefter og slapp godt av så du er ordentlig uthvilt i morgen du, sol kan du få senere;))) Jeg for min del får pigmentflekker i ansiktet (over leppa) når jeg bruker crinone og soler meg.... Ikke særlig fint hehe. Ser ut som jeg har bart da. Hahaha, Så jeg holder meg unna sola for ei stund. Skal bli kos å følge deg og. Lykke til i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...