Gå til innhold

En liten oppdatering fra meg i de finske skoger:o)

Anbefalte innlegg

I går hentet de ut fem egg hos donoren vår. I morges fikk vi tlf om at tre av disse er befruktet og så gode ut:o) Labteknikeren synes det var en god situasjon og sitte igjen med tre egg i dag, så da satser vi på at det er tre gullegg som ligger og koser seg på laben:))))

Innsetting som planlagt på mandag kl 13.40. Må er det bare og begynne og krysse fingrene for at dette får en lykkelig slutt:o))))

Fortsetter under...

Tusen takk:o)

Bjørnen Collargol: ja, det et par laange spennende uker:o) Synes det er lenge og nervepirrende nok bare og vente til mandag, og få vite hvordan eggene har utviklet seg...

Vi diskuterer for harde livet om vi skal be om og få satt inn ett eller to egg. Vi vil først og fremst se an kvaliteten. Er det gode egg som også egner seg for frys, så går vi nok for ett. Er mulighetene for frys små, så går vi for to, tror jeg. Hvertfall er det det jeg skal overtale mannen til:o)

Vi vil uansett ikke sette inn flere enn ett dersom de har ulik kvalitet...Dette kan føre til at det gode blir med det dårlige ut, og det vil vi for alt i verden unngå. Ikke lett det her...

Dette var gode nyheter :o)

Håper resultatet er like bra på mandag! Skjønner godt at dere er usikre på hvor mange egg dere vil ha satt inn.

Skal tenke masse på dere på mandag og bare sende over positive tanker! Lykke til!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...