Gå til innhold

Vi har sett knøttet vårt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på legesjekk i går, fikk UL hvor vi kunne se en aktiv liten baby som klødde seg i hodet og danset rundt :) Helt fantastisk!!!! og hjertetlyden raste av sted!

Fikk bekreftet at jeg var 11+2, akkurat som utregnet!

Nå er jeg beroliget på alle mulige måter, og klar til å fortelle det til ALLE (selv om de fleste nære har jo allerede fått vite det...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy:)

Er spennende og se de som har tatt bo plass inni magene våre:)

Skrevet

Åh gratulerer! :D Så trivelig da! Fikk du vite om det er jente, eller guttebaby du venter? Jeg gleder meg til ultralyd!!

Skrevet

heisann, jeg skal til legeskjekk neste uke, og er da 10+4 etter min bereining :) men lurer på om det er normalt å får ul på første legesjekk ? og hva skjer første gang ?

Skrevet

Jeg har vært utredet for barnløshet, og derfor syntes jeg det var naturlig å gå til hun gynekologen når jeg fikk positiv test. Det er ikke vanlig med ultralyd så tidlig, men hun har ultralyd på kontoret, så da gjorde vi det for å sjekke at alt var bra. Det var det heldigvis, derfor begynner jeg nå å gå til vanlige kontroller til fastlege og jordmor.

Skrevet

awwww så gøy :):)

Skrevet

åhh, så utroli kjekkt å hørre :) det må ha vert en utrolig kjekk nyhet ! gratulerer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...