Gå til innhold

endelig klaffet det for oss også :)


vicky1984- FØDEKLAR :D

Anbefalte innlegg

testet positivt idag 2 dager før IKM... har brukt billigtester men det har vel ikke såååå mye å si vel... streken var sterkere enn en skyggesterk og den kom med engang jeg tisset :)

 

sambo ligger fortsatt målløs i senga for er bare 2 uker siden vi mistet... :)

men har brukt progesta care kremen, akupunktur og temping denne mnd...

el testene slo ikke ut så jeg trodde faktisk vi hadde bommet denne mnd men nei da :)

 

har termin 24.juni 08 :)

etter 1 ma i uke 11 ifjor og en SA for to uker siden trodde vi ikke det gikk vi, men joooooo da :) hehe er litt i ørska og tror det vel egentlig ikke men sambo fikk også se to streker.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Gratulerer så masse :):)

 

jeg lurer på hvortid min termin er... har gått med kvalme i 14 dager, og i forgårs fant jeg ut at jeg var gravid igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at du faktisk mistet sist da?

 

Er vel LITT kort tid på å bli gravid og teste positivt dersom dere mistet for TO uker siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å dempe på gleden altså men husk at hormonene kan sitte igjen i kroppen opp til 14dager etter en har mistet! (så en faktisk tester posetivt på testen) Håper absolutt dette ike er tilfellet med deg, snakker bare av erfarinng! Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke meningen å være negativ her, men det kan jo være at Hcg nivået ditt ikke har gått helt utav kroppen ettersom det kun er 14 dg siden dere mistet?! Jeg hadde ikke turt å la meg rive heeelt med enda, men håper selvfølgelig at du er gravid..... Men for å gjenngi noen av dine egene ord her i andres innlegg så er det jo bare å ta kontakt med legen da for å være på den sikre siden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!:) Jeg ble også gravid bare 2 uker etter en sa, når jeg skulle ha førstemann- trodde nesten ikke d var mulig...hehe:) Men d var d!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det er faktisk mulig ??? :) leste en anonym her som sa det var for kort tid siden jeg mistet sist... meeeen jeg fikk aldri positiv test for en mnd siden.... testet etter jeg hadde vært hos gyn, negativ... testet etter blødningene var ferdig, negativ....

 

har tatt to tester idag, begge gav meg klar strek på begge... skal selvsagt ta kontakt med legen på mandag, men syntes jo det er rart at det sitter så lenge igjen og med tanke på testene da...

det er 26 dager siden jeg mistet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

D er nok mulig,ja:) Gutten min er 1 år, og 4 mnd. nå:) tok masse prøver og sånn etter sa'en, og d er ikke tvil om att d var d....Men når jeg tok test,etter noen få uker, var den positiv med d samme... Dro til legen og fikk bekrefta d, og fikk en tidlig ul i uke 9, for å være sikker, og alt så fint ut, og jeg var akkurat så langt på vei som jeg trodde- så d gikk knappe 2 uker etter sa'en...:) Vet att testen kan vise positivt i opptil 5 uker etter en sa,mn når du har tatt tester som har blitt negative først, så tror jeg nok ikke d er tilfelle hos deg...D er iallefall litt rart, om de var negative, og plutselig har blitt positive igjen, for hcg nivået stiger jo ikke etter en sa...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei var det jeg mente også... iogmed jeg ikke fikk antydning tikl en skygge strek for 26 dager siden syntes jeg det er rart om jeg skal få to nå ...

 

jeg fikk jo mensen til vanlig tid når jeg mistet så hadde jeg ikke vært på innvendig ul hadde jeg heller aldri funnet det ut...var 4+3 bare..

blødde i 4 dager også var det slutt.. ingen smerter eller noe...

men jeg tok ikke noen tester, fikk bare vite at jeg hadde en sa, og mer var det ikke å si om den saken...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok den er riktig!:) Men er vell uansett lurt å sjekke d hos legen:) Bare for å være helt sikker!:):)

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok jeg skal taq en rask tlf til legen på mandag ja.. hehe skal jo egentlig ringe da uansett får å få svar på blodprøven ang eggløsningen.. hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe du får vise meg neste gang snuppa :)

hilse lillemann og store mann da :P:P:P

så får du si fra en dag til uka om du vil trille tur... er meldt kjempebra vær til uken så :)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...