Gå til innhold

Pergotime hjelp gav to blå streker!!!


sílfide

Anbefalte innlegg

I går måtte jeg ta en test bar for å få bekreftelse på at jeg ikke var gravid før eggløsningstimulering hos akupunktør på mandag. Jeg satte meg ned og ventet, og tror du ikke at det kom frem to blå streker på testen!! Jeg har følt meg gravid de siste ukene med veldig såre bryst, i tilegg har jeg vært veldig trett.

 

 

I 2005 fikk jeg ei lita jente. Da hadde jeg brukt pergotime i 3 + 3 måneder, det vil si en måned med tabletter, en uten osv. Problemet mitt har vært uteblitt eggløsning. Etter at jeg var ferdig med disse seks månedene satte vi oss opp i kø til Skien - men da skjedde underet av seg selv måneden før vi skulle inn.

 

Igjen er dette altså tilfelle, og jeg er så lykkelig!!! Det rareste denne gangen var at jeg tok blodprøve som ikke viste eggløsning, men antagelig så har en bommet litt på dagen her!!!!

 

Tenk alle de kreftene en bruker på å bekymre seg, nå håper jeg bare det går greit siden jeg har så vanskelig for å bli gravid!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer så mye :) testet selv positivt idag... 2 dager fr IKM.. har også tatt blodprøve denne mnd siden el testene ikke slo ut ... hehe men nå vet jeg jo at jeg hadde det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer gratulerer:)

 

Jeg hadde også problemer med å bli gravid, men pergo hjalp jaggu meg her i gården også:)!

 

Lykke til videre i graviditeten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye.

Brukte pergo i 3+3mnd sist jeg og så satt den..og denne gangen så satte den veldig fort.Var ikke planlagt en gang...

Så kjenner til det dere ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...