Gå til innhold

Celleforandringer... Ett hjerte sukk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tørr knapt å spørre om andres erfaringer her inne lengre. men ett hjertesukk kan jeg vel komme med....

Legen min ringte i dag og fortalte meg at jeg hadde en god del celleforandring. Hun sa at i de fleste tilfeller er det så lite at det går tilbake av seg selv... mens noen ganger er det mye og da trengs behandling. Jeg hadde mye.

Min første tanke gikk til nurket i magen på 7 uker... Luerer på åssen dette kan ha effekt på den.

Skulle få time raskt.. er ikke kult med telefon hjem fra fastlegen som forteller deg slike ting.

OM noen har vært i mellom dette... og har lyst å dele erfaring med meg blir jeg glad. Søkte her på BIM men fikk ikke opp noe særlig om åssen behandling folk hadde fått i ett svangerskap.. noe legen min antok at jeg måtte ha.

Hjertesukk i natten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legen å spør du...skal jo ikke gå å bekymre deg for slikt...synes legen burde forklart,sagt litt mer om d...er jo ikke noe folk bare går rundt og vet....

Skrevet

Hei.

Jeg jobber som syepleier på gyn avd. Vi har hatt gravide pasienter som har vært inne til konisering (på en måte skjære vekk forandringene). Dette har gått veldig fint!!! Er ikke sikkert du trenger det, men ville bare si det hvis det kunne berolige deg litt... Men som tidligere sagt, syns du på mandag bør ringe legen din og spør hva som skal gjøres, og snakke med ham om bekymringene dine. Prøv å slappe av, dette kommer til å gå kjempefint :)

Masse lykke til!!!!

Skrevet

jeg har hatt mye celleforandringer to ganger.. har fjernet en del av livmorshalsen.. det er ikke noe farlig og d er fort gjort...:)

dette kommer til å gå kjempe bra:)

Skrevet

så gode svar jeg fikk.

Skuldrene senket seg en god smule her nå!!!

Takk skal dere ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...