Gå til innhold

GRATULERER Bombadilla og Mia!!!!!

evigoptimist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sååå utrolig koselige nyheter, jenter!!! Har ikke vært her inne på lenge - måtte ha meg en pause fra alt når mannen ikke ville prøve lenger... men nå er vi igang igjen - og nyheten om at dere er gravide igjen gjorde meg kjempeglad=)

Så herlig at noen endelig lykkes!!!!!!!!!

Skjønner godt at dere er spente og litt nervøse nå de første ukene - men, nå er dere igang!! NÅ er det deres tur - endelig=)

Mange, lange klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk!:-) Så spennende at dere er i gang igjen da!:-) Håper dere snart lykkes, så vi får med oss deg også!:-) Er så utrolig godt å dele dette med folk som vet hva det vil si å ha mistet flere ganger på rad.

Krysser fingrene for alle prøvere og gravide her inne!!:-) Måtte sommeren bli en skikkelig babyboom!!

*Blåser spirestøv*

Klem fra

Skrevet

Suger til meg spirestøv=) Det kan jeg trenge - jeg vil opp i sofaen jeg også!!!!

Skrevet

Tusen takk, evigoptimist :-) Godt å se at dere er i gang igjen!!! Sambo og jeg har også hatt en liten prøvepause, og spiren satt på første forsøk etterpå - håper det blir slik for dere også!!! Sender deg ihvertfall masse babystøv og lykke-til-tanker :-)

Tenk så koselig hvis alle jentene her inne kan få sommerbabyer - da skulle vi nesten møttes hele gjengen og hatt et skikkelig fyrverkeri for å feire ;-)

Krysser alt jeg har for at ALLE her inne skal lykkes nå :-)

Stor klem

Skrevet

DET hadde vært noe det!! Jeg blir med=)

Må bare få positiv test først =)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...