evigoptimist Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Sååå utrolig koselige nyheter, jenter!!! Har ikke vært her inne på lenge - måtte ha meg en pause fra alt når mannen ikke ville prøve lenger... men nå er vi igang igjen - og nyheten om at dere er gravide igjen gjorde meg kjempeglad=) Så herlig at noen endelig lykkes!!!!!!!!! Skjønner godt at dere er spente og litt nervøse nå de første ukene - men, nå er dere igang!! NÅ er det deres tur - endelig=) Mange, lange klemmer fra
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Tusen takk!:-) Så spennende at dere er i gang igjen da!:-) Håper dere snart lykkes, så vi får med oss deg også!:-) Er så utrolig godt å dele dette med folk som vet hva det vil si å ha mistet flere ganger på rad. Krysser fingrene for alle prøvere og gravide her inne!!:-) Måtte sommeren bli en skikkelig babyboom!! *Blåser spirestøv* Klem fra
evigoptimist Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2007 Suger til meg spirestøv=) Det kan jeg trenge - jeg vil opp i sofaen jeg også!!!!
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Tusen takk, evigoptimist :-) Godt å se at dere er i gang igjen!!! Sambo og jeg har også hatt en liten prøvepause, og spiren satt på første forsøk etterpå - håper det blir slik for dere også!!! Sender deg ihvertfall masse babystøv og lykke-til-tanker :-) Tenk så koselig hvis alle jentene her inne kan få sommerbabyer - da skulle vi nesten møttes hele gjengen og hatt et skikkelig fyrverkeri for å feire ;-) Krysser alt jeg har for at ALLE her inne skal lykkes nå :-) Stor klem
evigoptimist Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2007 DET hadde vært noe det!! Jeg blir med=) Må bare få positiv test først =)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå