Gå til innhold

Ømme bryster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har aldri vært gravid før... og vet ikke om jeg kan kalle det jeg har "ømme bryster".. Jeg har vondt i brystknoppene...

Trodde hele brystet skulle være ømt i kjertlene o.l?

Hvordan har dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare såre brystvorter.. kjenner ingenting annerledes i resten av brystet :-) Tror ømme bryster er like vanlig som uvanlig :-)

Skrevet

Jeg begynte med å få såre brystvorter først, så ble puppane øme etterhvert. Men døm blir "tyngre" syns jeg..

Skrevet

jeg merker det mest når det er kaldt, da er brystvortene såre... Også har eg merket at det er mer knopper selv om det er varmt .. Noen som har det likt?

Skrevet

Det startet med øm brystvorte på det ene brystet, nå er hele dette brystet ømt. Har litt øm brystvorte på det andre brystet også.

Skrevet

Hei!!

Startet med følsomme brystvorter, så ble de ømme, så ble de større og nå er begge brystene ømme og tunge. Tror alle mulige varianter er like vanlige jeg :)

Masse lykke til :)

Skrevet

Jeg har vondt i HELE puppetsellet!!!:D Føles omtrent som da jeg var 14...AU! Er over 10 uker på vei. Det er spesielt vondt på morgenen når jeg står opp! Da er de skikkelig "oppblåste", harde og vonde...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...