Gå til innhold

jihaaaaaaaaa... 10uker på vei:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei og hå.. er altså ti uker på vei nå.. tiden går jammen fort.. skal si det blir godt å fortelle denne lille hemmeligheten:):) Hihi..selv om jeg tror mange skjønner det... :)

 

Jeje.. skal legge meg.. er stuuup trøtt som alltid:) Natta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! :-) Du er snart i 2.trimester du nå da! Så moro! Da kan du nok fortelle det til venner og familie. Jeg er kun 5+3, og dør etter å dele hemmeligheten vår allerede. Spørs om jeg sprekker før det har gått 10 uker ;-) hehe

Sov godt, og hvil ordentlig ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D er kjekt å kunne si d ja...jeg har sagt d med en gang denne gangen her, først til familien, og deretter andre etterhvert. Er seks uker nå, og nesten alle vet d...Men dette er mest pga at jeg fikk bekkenløsning med en gang, ble 50% sykmeldt, og gadd da ikke gå å juge i to måneder...Ganske deilig egentlig å ikke trenge å holde d hemmelig...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå har lyst til å fortelle jeg også :-/ men føler at hvis noe skulle skje, så vil det føles verre om alle vet. Syns skråblikk og sympati bare gjør vondt. Men spørs om jeg forteller det til nærmeste venner snart :-) Klarer ikke å vente to måneder! Ble familien glad? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...